Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Maar de meeste veulens zie ik pas vanaf 3000 à 4000 minimum! Hiervoor koop je tegenwoordig toch een paard dat al een klein parcours loopt...
een gezond (!), ok te rijden paard met wat ervaring moet je tegenwoordig heel goed voor zoeken in dat budget. De markt is flink aangetrokken...
als je beiden dezelfde bank hebt staat het er vrijwel direct op. Eight schreef:Ik heb toen betaald via de telefoon. Vantevoren afgesproken zodat zij direct kon kijken of het was aangekomenals je beiden dezelfde bank hebt staat het er vrijwel direct op.
wortel115 schreef:Ik zou nog geen trailer meenemen. Een uur rijden is toch niet lang? Als het dier dan goed bevalt kun je makkelijk nog eens terug met de trailer.
Het tweede veulen staat zelfs bijna aan zee, dus dat is ook al zo'n reis.
Ik ben het volledig met je eens over die keuring, dat is een momentopname. En inderdaad laten we voor dat geld ook geen foto's etc maken.
Hecht me veel te snel.
troi schreef:Wat is een uurtje rijden voor een dier dat je vervolgens jaren hebt. Ik zou zonder trailer gaan al is het maar omdat je dan direct de knoop door hoeft te hakken. Ik mag er graag een tijdje over nadenken.
met rijden zou ik zeker proefrijden maar met mijn tweede jonge merrie had ik ook gerust de trailer mee durven nemen. Vooraf foto's gedeeld met de vorige eigenaresse hoe onze paarden er bij staan (24/7 buiten) en onze verwachtingen gedeeld. Het was dat ze niet direct mee kon anders had ik het gedaan
en die blijft hier voor het leven hoor!