instructieset

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femmielove

Berichten: 457
Geregistreerd: 29-09-12
Woonplaats: halsteren

instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 11:35


zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:55

We hebben zelf de WHIS, Bevalt super!
Mijn instructeur gebruikt ook vaak de Ceecoach die je zelf noemt, is ook een fijn systeem, maar ik vind het echt rottige oortjes die er bij zitten. Maar die kan je wisselen natuurlijk :p Fijn van die ceecoach is dat je terug kan praten tegen je instructeur, maar als er meerdere ruiters op aangesloten zitten, en de ander galoppeert lekker door de wind rammelt dat wel verschrikkelijk in je eigen oortje..

femmielove

Berichten: 457
Geregistreerd: 29-09-12
Woonplaats: halsteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 12:31

zelmago4it schreef:
We hebben zelf de WHIS, Bevalt super!
Mijn instructeur gebruikt ook vaak de Ceecoach die je zelf noemt, is ook een fijn systeem, maar ik vind het echt rottige oortjes die er bij zitten. Maar die kan je wisselen natuurlijk :p Fijn van die ceecoach is dat je terug kan praten tegen je instructeur, maar als er meerdere ruiters op aangesloten zitten, en de ander galoppeert lekker door de wind rammelt dat wel verschrikkelijk in je eigen oortje..



oke bedankt :D

ik zat ook naar WHIS te kijken alleen die beginnen met bedragen vanaf 230+ euro
en heb maar buget van 150,-

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:46

Ik ondervind met Ceecoach wel regelmatig problemen... dan weer een kastje welke het niet doet, dan weer een oortje wat uitvalt.., dus persoonlijk zou ik zelf gaan voor de WHIS. De WHIS heeft een lesklantje van mij, nooit problemen mee, goede geluidskwaliteit, handiger ontwerp van de oortjes (kleiner, en een fijnere clip om aan je broek te bevestigen). Dus dan zou ik adviseren, spaar nog even door, en ga voor een whis, want die is zijn geld zeker waard.
Persoonlijk vind ik het niet nodig dat de ruiter tijdens het rijden ook via een microfoon naar me kan praten, meestal is de afstand tussen lesgever en ruiter niet zo groot, dus is met normaal stemvolume prima te verstaan als de ruiter iets wil zeggen. Tenzij je op een crossterrein bent om les te geven, de afstand is daar groter, maar daar heb ik de ervaring dat de ruiter tijdens een parcours niet zo heel veel behoefte heeft om wat te vertellen.

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:24

De ceecoach uit de link is maar 1 unit.
Je zult er dus nog een zender bij moeten kopen.
Equiteacher heeft vaak aanbiedingen en zit rond de 180€.
Soms hebben ze gereviseerde sets voor 100€.

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:56


_Penny

Berichten: 77
Geregistreerd: 23-06-17

Re: instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 14:37

Whis! :j Echt goed bereik en goede kwaliteit geluid.

Merel_Brit

Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 15:09

Ik heb ook lang gezocht naar een instructieset. Uiteindelijk de Whis competition gekocht. Die met de terugpraat functie dus. In verband met slecht gehoor wilde ik er heel graag 1, en ik vind het echt ideaal! De Whis werkt bij mij perfect, geen storing, goed geluid, met windkracht 6 nog maar weinig windruis in de microfoon. Vind de Ceecoach iets minder, soms een hapering in het signaal maar een hele goede tweede optie.
Equiteacher en QHP zijn in mijn ervaring niet zo goed, maar ik ben ook verwend met mijn eigen systeem :D