Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cerilene_ schreef:Met ieder kledingstuk zou ik zijn teruggegaan en had ik een andere gekregen bijvoorbeeld. Of had de winkel op zijn minste de reparatie geregeld. Maar dat is subjectief dus. Dat is goed, daarom open ik juist dit topic.
Cerilene_ schreef:Bedankt voor de reacties!
Ok, toch een goede oplossing dus.
Misschien zie ik het niet scherp omdat het om een bedrag gaat waar ik toch redelijk misselijk van wordt, en als het dan na 4 dagen ermee ophoud dat toch redelijk slikken is. Met ieder kledingstuk zou ik zijn teruggegaan en had ik een andere gekregen bijvoorbeeld. Of had de winkel op zijn minste de reparatie geregeld. Maar dat is subjectief dus. Dat is goed, daarom open ik juist dit topic.
Juist omdat mijn bejaarde merrie in alle jaren dat ik haar heb nog nooit van de flutste deken ook een stiksel verloren is denk ik dat het niet goed gezeten heeft. Het is ook veel te 'clean'. Geen gaatjes of iets in de stof wat zo zou zijn als je een stevig stiksel met geweld lostrekt.
Maar ik ga verder op zoek naar een reparateur voor die prijs.
De deken is echt te duur om er zomaar ergens een stiksels in te laten zetten. Als het echt dagen regent komt dat vocht door iedere porietje is mijn ervaring met regendekens. Outdoorspullen stikken ze met speciaal waterresistant garen.
Plasticje weet ik niet beter te omschrijven. Het houd de singels bij elkaar zeg maar. Het stelt niet veel voor, maar waar vind ik in godsnaam een passend alternatief.
Lees nu de laatste post, ik ga de verpakking nog eens goed napluizen of dat erbij zit. Thanks!