Cap laten checken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

J_Verlangen

Cap laten checken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 22:59

Hallo,

ik had een vraagje, ik weet niet of dit hier goed staat.

Enkele weken geleden ben ik van een paard gevallen waarna ik een klap tegen mijn hoofd kreeg. Dit gebeurde helaas met mijn kep italia die behoorlijk beschadigt is. HIervan is verzekeringswerk gemaakt.

NU vraagt de verzekering naar een bon, heb ik. Maar vragen ze ook naar een schriftelijke afkeuring. Weet iemand waar ik mn cap kan laten keuren? Of in iedergeval een schriftelijke afkeuring krijgen?

Ik ben van plan morgen ruitersportzaken in de buurt eerst te bellen, maar ik dacht tips zijn altijd welkom!

liefs,
Jet

tijger22

Re: Cap laten checken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:04

Misschien Kep Italia zelf? Of een dealer ervan?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:27

Misschien staat er ergens op de website of voorwaarden van kep italia dat de cap na een val niet meer veilig is. Dat zou je ook kunnen gebruiken.

Ik ga er van uit dat ze zich toch ergens indekken.

Druktemaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:00

Bij de fabrikant of de winkel?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:46

Volgens mij is een cap sowieso niet meer veilig na een val? Zeker niet met zulke beschadigingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:57

antje_vip schreef:
Volgens mij is een cap sowieso niet meer veilig na een val? Zeker niet met zulke beschadigingen.

Maar voor de verzekering uitbetaald willen ze daar bewijs van zien. Dat wij allemaal weten dat er een nieuwe moet komen, gaat de verzekering niet op woord geloven.

TS: Ik denk dat je bij KEP zelf moet zijn.

Sophie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 06:23

volgens mij is het sowieso niet meer veilig om met diezelfde kep te gaan rijden, maar ik denk inderdaad ook dat ze bewijs willen zien voor ze er werk van maken

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 07:03

Je kan terug gaan naar waar je hem gekocht hebt. Zij kunnen hem opsturen naar Kep in Italië en dan kan de helm getest worden.

_Ismayy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 07:31

Mailtje sturen naar de winkel waar je de cap hebt gekocht, en dan daar om advies vragen. Ik denk dat ruitersport winkels ook wel weten hoe/wat

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:03

_Anneruth schreef:
Je kan terug gaan naar waar je hem gekocht hebt. Zij kunnen hem opsturen naar Kep in Italië en dan kan de helm getest worden.

Zo is het mij ook verteld inderdaad :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:05

Even voor mijn eigen nieuwschierigheid, maar hoe werkt dat met jou verzekering dan? Keert die uit als jij van je paard valt?

horsezz578

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:47

J_Verlangen schreef:
Hallo,

ik had een vraagje, ik weet niet of dit hier goed staat.

Enkele weken geleden ben ik van een paard gevallen waarna ik een klap tegen mijn hoofd kreeg. Dit gebeurde helaas met mijn kep italia die behoorlijk beschadigt is. HIervan is verzekeringswerk gemaakt.

NU vraagt de verzekering naar een bon, heb ik. Maar vragen ze ook naar een schriftelijke afkeuring. Weet iemand waar ik mn cap kan laten keuren? Of in iedergeval een schriftelijke afkeuring krijgen?

Ik ben van plan morgen ruitersportzaken in de buurt eerst te bellen, maar ik dacht tips zijn altijd welkom!

liefs,
Jet

Als je op je hoofd bent gevallen, moet je altijd voor een nieuwe cap gaan! Ik weet dat het veel tijd en geld kost, maar het is je eigen veiligheid waar het over gaat!!!!!!! *D
Bij EJ hebben ze nu 25% korting, dus daar zou ik gebruik van maken :)