Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mando schreef:Volgens mij heeft trailfinders zo'n vakantie.
Ik mijn droom maar wel een dure droom die wel heel vermoeiend is
http://www.horseholiday.com/nl/pages/vakanties/paardrijtrektochten-in-europa-afrika-amerika-azie/paardrijtrektocht-op-ijsland.html
Mando schreef:Volgens mij heeft trailfinders zo'n vakantie.
Ik mijn droom maar wel een dure droom die wel heel vermoeiend is
http://www.horseholiday.com/nl/pages/vakanties/paardrijtrektochten-in-europa-afrika-amerika-azie/paardrijtrektocht-op-ijsland.html
Irene2 schreef:Ik heb 1 jaar gewerkt als begeleider. Bokker fredt gaat dit jaar voor de tweede maal en kan je zeker adviseren. Stuur haar een pb!
.
poes schreef:Ik heb jaren terug met skalakot de landmannalaugartour gereden. Het was prachtig! Gudmundur is een coole man
PinkyPie schreef:Let op : een paar daagjes Reykjavik wordt m niet. Reykjavik is erg klein, niet vergelijkbaar met andere Europese steden. Er is 1 "winkelstraat" waar met name eettentjes in zitten. Verder is er in de stad zelf niet veel te zien, dat heb je in een goede middag gedaan.
balli schreef:PinkyPie schreef:Let op : een paar daagjes Reykjavik wordt m niet. Reykjavik is erg klein, niet vergelijkbaar met andere Europese steden. Er is 1 "winkelstraat" waar met name eettentjes in zitten. Verder is er in de stad zelf niet veel te zien, dat heb je in een goede middag gedaan.
Het is natuurlijk ook maar net wat je verwacht van "een paar dagen Reykjavik". Ik hoor van verschillende mensen dat ze hier juist heel blij mee waren vooraf aan de tour. Ik vind het prettig om ook een beetje bij te kunnen komen van de vlucht (ik vind vliegen nogal stressvol en daarom vermoeiend). Daarnaast zijn er genoeg toffe dingen te zien in Reykjavik. Kerkje, vlooienmarkt, een koffie en een museum en je dag is ook al vol he...
Ik wil bijvoorbeeld ook graag naar Nautholsvik en de ruitersportwinkel in Reykjavik (voor m'n laatste aankopen voor de tour).
Maar idd, ga vooral niet alleen naar Reykjavik, want de rest van het land is juist zo mooi
_kimm schreef:Oeh een ruitersportwinkel in Reykjavik. Heb je daar een naam van? Dan kan ik ze even opzoeken