Mijn paard mankeert niet vaak iets over het algemeen, ik heb ook heel wat jaren de verzekering niet aan hoeven spreken.In combinatie met andere ellende die ik om mij heen hoor met deze verzekering ben ik er wel een beetje klaar mee.
Maargoed, ik wil graag de verzekering stop zetten, over 2 weken loopt dit verzekeringsjaar af. Nou heeft mijn paard sinds afgelopen week toch wat symptomen die ik niet helemaal vertrouw, komende week laat ik de veearts komen en hoop dat ook gelijk een diagnose te krijgen (rontgenfoto) en in het slechtste geval zou het kunnen zijn dat het een kiesextractie wordt op de kliniek. Ik denk niet dat dat binnen 2 weken gedaan kan worden, waar doe ik verstandig aan?
Zou het mogelijk zijn om na een paar maanden de verzekering op te zeggen? Krijg je dan gewoon de resterende premie terug, ook als er al schade is geweest in het nieuwe verzekeringsjaar? Iemand ervaring?
Maar ik kan de kosten dragen als er wel een keer een flinke rekening komt, met 700 euro per jaar kun je daarbij al snel een aardig potje maken!
Best schokkend
na zo een lange tijd verzekerd te zijn geweest en op die inslaping na nooit iets gedeclareerd.