Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Floran schreef:Sinds ongeveer een half jaar heb ik de Harry's Horse Eclipse cap, een fijne cap en gekocht met het idee dat ik ooit de binnenvoering zou kunnen vervangen voor een nieuwe. De binnenvoering bestaat uit losse onderdelen en het deel wat tegen mijn voorhoofd zit is eigenlijk al best aan vervanging toe. De stof is wijder geworden waardoor de voering op rolt zodra ik mijn cap op zet met als gevolg dat hij dubbel zit.
Nu dacht ik een nieuwe binnenvoering te bestellen, echter ik kan nergens vinden dat deze los verkocht worden. Er zijn wel andere binnenvoeringen te koop voor bijvoorbeeld de HH c.a.p. maar dit zijn allemaal voeringen uit één geheel, dat mag wat mij betreft ook, maar ik weet niet of deze ook in mijn cap passen.
Is er iemand die weet waar je óf deze voering los kunt verkrijgen, of zou de voering van een ander type cap ook in deze HH Eclipse passen?
horsezz578 schreef:Floran schreef:Sinds ongeveer een half jaar heb ik de Harry's Horse Eclipse cap, een fijne cap en gekocht met het idee dat ik ooit de binnenvoering zou kunnen vervangen voor een nieuwe. De binnenvoering bestaat uit losse onderdelen en het deel wat tegen mijn voorhoofd zit is eigenlijk al best aan vervanging toe. De stof is wijder geworden waardoor de voering op rolt zodra ik mijn cap op zet met als gevolg dat hij dubbel zit.
Nu dacht ik een nieuwe binnenvoering te bestellen, echter ik kan nergens vinden dat deze los verkocht worden. Er zijn wel andere binnenvoeringen te koop voor bijvoorbeeld de HH c.a.p. maar dit zijn allemaal voeringen uit één geheel, dat mag wat mij betreft ook, maar ik weet niet of deze ook in mijn cap passen.
Is er iemand die weet waar je óf deze voering los kunt verkrijgen, of zou de voering van een ander type cap ook in deze HH Eclipse passen?
volgens mij heeft de Eclipse geen voering meer (het nieuwe model), dus dan wordt t lastig. Je wilt wss ook niet een voering waarin iemand met zijn zweethoofd in heeft gezeten. Je kan het proberen. Even langs gaan bij de winkel en je cap meenenemen. Als je cap heel oud is moet je het wel een nieuwe kopen. Officieel moet je elk jaar/ twee jaar een nieuwe cap kopen, door slijtage van de binnenkant van de cap!