Hier een foto van het model (Quick/geribbeld leer).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kidde schreef:Ik val even binnen. Ik zag wat over oprekken, maar dat is helaas niet mogelijk bij laarzen met een rits en met elastiek gaat het al helemaal niet. Als je het niet lang volhoudt met de schoenen c zou ik toch de 'm doen.
_Roxanne schreef:Kidde schreef:Ik val even binnen. Ik zag wat over oprekken, maar dat is helaas niet mogelijk bij laarzen met een rits en met elastiek gaat het al helemaal niet. Als je het niet lang volhoudt met de schoenen c zou ik toch de 'm doen.
Hoezo is dat niet mogelijk volgens jou? Oké, moet wel met beleid gebeuren voor behoud van de rits maar mogelijk is het zeker
_Roxanne schreef:Kidde schreef:Ik val even binnen. Ik zag wat over oprekken, maar dat is helaas niet mogelijk bij laarzen met een rits en met elastiek gaat het al helemaal niet. Als je het niet lang volhoudt met de schoenen c zou ik toch de 'm doen.
Hoezo is dat niet mogelijk volgens jou? Oké, moet wel met beleid gebeuren voor behoud van de rits maar mogelijk is het zeker
De laars wordt om een mal gedaan die uitzet en de rits gaat daardoor kapot. Is het bij jou wel gedaan?
Bedankt voor jullie advies en hopelijk hoeven ze niet opgetrokken te worden.