Hallo allemaal,
Via deze weg wil ik mijn zoektocht starten naar onze vorige C-pony roepnaam Prince. Hij is een Welsh pony. Volledige naam: Mini Hoeve's Vasco La Prince. Een donkerbruine ruin van nu 7 jaar.
Mijn hart breekt omdat de mensen die de pony van ons gekocht hebben in oktober 2015 hem in december 2016 weer hebben verkocht en ze niet willen zeggen waar naartoe.
Wat ik weet:
- hij is schijnbaar als Hunter pony verkocht via een hengstenhouder uit NL naar Amerika (dec. 2016)
- na meerdere verzoeken aan de vorige eigenaar en de hengstenhouder krijg ik geen antwoord waar hij naartoe is gegaan in Amerika.
- Prince zijn geboortedatum: 20-05-2010
- Prince zijn registratienummer in Nederland was: 528210002380421
- C-pony, Welsh, Ruin, donkerbruin, achter 2 witte voeten, beide voorvoeten een beetje wit.
- Prince wordt nu op 20 mei 7 jaar.
- Hij is 100% betrouwbaar en een fantastische dressuur en springpony met uitzonderlijke gangen.
Wie kan mij helpen om hem te vinden? Tips en ideeën om deze gouden pony op te sporen zijn meer dan welkom. Het enige wat ik wil is weten of hij in orde is en hopelijk kan ik hem via de nieuwe eigenaren een beetje blijven volgen.
Ik wil bij voorbaat iedereen bedanken voor tips. Delen met kennissen in de hunterwereld in Amerika zou fantastisch zijn.
Bedankt.
Claudia Zwart