Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Summerly_ schreef:Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.
_Summerly_ schreef:Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.
daar staat een overzicht van alle koersen van dit seizoen
Anne_GTI schreef:Haha daar wil mijn dochter met haar welsh ook graag aan meedoen. Dat monstertje loopt mijn paard eruit...
Gishi schreef:_Summerly_ schreef:Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.
Er worden nog steeds ponykoersen georganiseerd. Zoek op facebook maar naar Minitrotters Nederlanddaar staat een overzicht van alle koersen van dit seizoen
Gishi schreef:_Summerly_ schreef:Bedoel je ponyraces of volbloedraces? Ponyraces werden altijd op Duindigt georganiseerd (is/was ook een topic op Bokt over), maar ik weet niet of dat nog zo is. Voor volbloeden bestaat er niet zoiets als 'onderlinge wedstrijden'.
Er worden nog steeds ponykoersen georganiseerd. Zoek op facebook maar naar Minitrotters Nederlanddaar staat een overzicht van alle koersen van dit seizoen
Citaat:Gezien de onzekere situatie mbt het voortbestaan van Draf- en Renbaan Duindigt heeft Ponyracing NL besloten de organisatie van Ponyrennen op Duindigt even uit te stellen
Jolene85 schreef:Bij de Ripse Ruiters hebben ze in juni(dacht ik) pony/paardenraces waar je aan mag meedoen. Dezelfde schofthoogtes racen tegen elkaar. Het is 160 meter en je raced steeds tegen 1 andere.
Erg leuk! Wij doen dit jaar ook weer mee