Eigenaresse van m'n verzorgpaard/bijrijdpaard Prodigy vroeg me laatst of ik met hem wil starten! En dat wil ik natuurlijk wel!

Heb al besloten dat ik me wil aanmelden bij de Gooische rij- en jachtvereniging. Via hun site kan je je aanmelden. Dit staat er bij 'lid worden':
- Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot/met 31 december van datzelfde jaar
- Bij aanmelding als nieuw lid is een éénmalig inschrijfgeld van 15 Euro verschuldigd
- Beëindiging van het lidmaatschap, schriftelijk uiterlijk 1 maand voor einde verenigingsjaar
- Contributie: 40 Euro
- Niet rijdend lid (donateur) 25 Euro
- De basisafdracht KNHS (12,50 Euro) en het verplichte abonnement op Paard & Sport (25 Euro) wordt afzonderlijk in rekening gebracht
- Voor het tweede en volgende wedstrijdrijdende gezinslid is een reductie van 10 Euro van toepassing
Maar wat ik me dus nu afvraag: Ik heb dan toch nog geen startkaart aangevraagd? Dat moet toch bij de KNHS? Kan iemand me uitleggen waar en wat ik allemaal moet aanvragen, zodat ik niet voor verassingen kom te staan en zodat ik zeker weet dat alles in orde is? Ook met startcoupons enzo?