Blauw en geen glitters, steentjes, printjes, tierlantijntjes... Is blijkbaar moeilijk.
Witte rijbroek diezelfde avond nog besteld bij Divoza, beperkt op voorraad, dus binnen 7 werkdagen (woensdag, donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, hooguit vrijdag - zou je denken). Nu heb ik contact gehad met Divoza, zij reageerden snel en beleefd, maar konden mij niet garanderen dat de broek op tijd was

Jasje ook vorige week dinsdag besteld, van La valencio. Die is vandaag gekomen, maar helaas paste ie niet. Blijkbaar heb ik een gekke bouw. Oké, ik weet dat ik heel klein ben (156) en niet zo breed, maar meestal past een XS wel. Nu was de lengte wel goed, maar de mouwen veel te wijd!
Mijn vraag is dus, waar ga ik zo snel het perfecte (blauwe) rijjasje vandaan toveren? Ik kan van mensen lenen, rijbroek ook, maar aangezien ik binnenkort ook dressuur wil starten, wil ik graag mij eigen spullen (plus het feit dat iedereen een kop groter is en dat ik verzuip in hun kleren

Ik woon in Breda, ben in bezit van een auto, maar wil niet heeeeel ver rijden. Heeft iemand suggesties? Ik hoor het graag, handjes zitten inmiddels in mijn haar...