Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is wel super eenvoudig aantrekken.
)
Janine1990 schreef:Ik weet niet wat je maat is. Maar ik kan ook niets met shock absorbers.
Heb toen op de gok (want toch niet veel geld) eentje van Hunkemoller besteld, level 3... Volgens Bokt een prima sportbh.
Wat een superfijne BH is dat! Zitten geen beugels in, maar ik vind niet dat het extreem geplet wordt. Eentje is me nu wat te ruim en daar draag ik dan een gewone BH onder. Maar zelfs die BH is minder beweeglijk dan de SA's de ik had.
xLianneeee schreef:Janine1990 schreef:Ik weet niet wat je maat is. Maar ik kan ook niets met shock absorbers.
Heb toen op de gok (want toch niet veel geld) eentje van Hunkemoller besteld, level 3... Volgens Bokt een prima sportbh.
Wat een superfijne BH is dat! Zitten geen beugels in, maar ik vind niet dat het extreem geplet wordt. Eentje is me nu wat te ruim en daar draag ik dan een gewone BH onder. Maar zelfs die BH is minder beweeglijk dan de SA's de ik had.
Deze heb ik dus ook! met rits, alleen ik ben er niet over te spreken en mijn rits is ook al een paar keer tijdens het rijden open gegaan![]()