Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jessix schreef:Ik heb ook altijd het liefst Cavallo of anders Pikeur. Van Cavallo is eventueel wel te bestellen van Duitse webshops, die hebben een wat groter assortiment. De broeken zijn wel duur, maar ik doe er echt jaren mee.
HV en Montar heb ik geprobeerd, maar die zijn echt gemaakt voor dames met hele lange slanke benen. De broeken zaten me voor geen meter, helaas.
Het wordt wel lastig om nog wat te vinden... Tegenwoordig is het ook allemaal met grip ipv leer.
) Maris schreef:Jessix schreef:Ik heb ook altijd het liefst Cavallo of anders Pikeur. Van Cavallo is eventueel wel te bestellen van Duitse webshops, die hebben een wat groter assortiment. De broeken zijn wel duur, maar ik doe er echt jaren mee.
HV en Montar heb ik geprobeerd, maar die zijn echt gemaakt voor dames met hele lange slanke benen. De broeken zaten me voor geen meter, helaas.
Het wordt wel lastig om nog wat te vinden... Tegenwoordig is het ook allemaal met grip ipv leer.
In Duitsland is wel vaak met leren zitvlak volgens mij toch ? Precies wat TS zoekt ( maar ik niet![]()
)
Ook met grip hoor. Daar hebben gewoon meer winkels de hele Cavallo collectie en hier is dat niet. FairLady_ schreef:Ik heb zelf de pikeur cascade. Zeer fijne rijbroek.
http://www.pikeurrijbroeken.nl/index.ph ... 72&lang=NL
roosje78 schreef:Waarom is dat leer en grip zo fijn eigenlijk? Je wilt toch los en onafhankelijk je heupen kunnen bewegen? Sorry, is natuurlijk een andere discussie....
Vandaar dat ik ook leer wil en geen grip. roosje78 schreef:FairLady_ schreef:Ik heb zelf de pikeur cascade. Zeer fijne rijbroek.
http://www.pikeurrijbroeken.nl/index.ph ... 72&lang=NL
Deze heeft geen leer of grip als ik het goed zie?
Maris schreef:Ik lees even mee, alleen ik zoek liever een broek zonder leren zitvlak ..... Ik had vroeger altijd de pikeur Janett, maar die worden niet meer gemaakt en ik heb ook liever zonder bandplooi.
Cavallo heeft ook broeken met hoge band dacht ik.