[PG]NRPS ruin Jay (Jemy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amycharlot

[PG]NRPS ruin Jay (Jemy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 03:47

Drie jaar geleden hebben we mijn pony Jay (officiële naam Jemy) verkocht. Na 3 maanden hebben wij niets meer vernomen van de nieuwe eigenaar. Ik ben erg benieuwd hoe het met hem gaat.. Ik vermoed dat hij niet meer bij dezelfde eigenaar is. Het is een vos ruin met een klein wit kolletje en opvallend litteken van prikkeldraad op zijn achterbeen, het loopt ter hoogte van zijn knie over de voorkant van het achterbeen.
Vader:Juravel ox
Moeder: Velma II

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 02-04-17 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegf, dit kan met de wijzig knop

Flevolander

Re: NRPS ruin Jay (Jemy)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 07:15

Lukt het niet meer om met de mensen aan wij hij verkocht is in contact te komen dan?

Er is trouwens een speciaal topic voor dit soort dingen.. ik TeM even

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 08:28

Flevolander schreef:
Lukt het niet meer om met de mensen aan wij hij verkocht is in contact te komen dan?

Er is trouwens een speciaal topic voor dit soort dingen.. ik TeM even

Opsporing verzocht is júist voor dit soort dingen, dus temmen heeft geen nut...

Helaas ik weet niet waar Jay is. Wel leuk zeg, een juravel. Is ook de vader van mijn merrie :)

Amycharlot

Re: [PG]NRPS ruin Jay (Jemy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 11:02

Na drie maanden kregen we opeens te horen dat de pony niet aan hun eisen voldeed en we hem voor heel wat meer moesten terug kopen. We hadden daarvoor wel contact gehad en alleen maar positieve berichten gehad. Het was wel een heethoofd en ik denk dat ze er daardoor "klaar mee waren". Ze reageren niet dus vandaar. Ik heb wel zijn chip en levensnummer, maar daar kom ik bij het stamboek niet verder mee helaas. Hij is naar alphen aan de rhijn gegaan verder weet ik niets.

EllyC

Re: [PG]NRPS ruin Jay (Jemy)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 12:19

Als je lid bent van de knhs kun je bij paardenzoeker op www.mijnknhs.nl kijken of hij nog gestart wordt momenteel.