Zweep pimpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Zweep pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 14:18

Hoi bokkers!!

Ik heb een supersaaie, zwarte zweep die ik graag wil pimpen. Het liefst met glitters en/of diamantjes, dat past namelijk goed bij mijn cap :)

Heeft iemand ideeën of tips? Het moet namelijk wel goed blijven zitten en qua glitters wil ik ook niet dat straks alles onder zit als ik hem 1x vast pak....

xx

Eline_S_S

Re: Zweep pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:37

Paardenpraattv heeft geloof ik een filmpje over zweep pimpen :) Zoek eens wat op internet?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 14:39

Eline_S_S schreef:
Paardenpraattv heeft geloof ik een filmpje over zweep pimpen :) Zoek eens wat op internet?

Ik kan wel wat op internet gaan zoeken, maar garantie dat het allemaal goed blijft zitten heb ik dan niet. Dus ik ben meer op zoek naar bokkers die dit ook een keer gedaan hebben, zodat die mij kunnen vertellen wat het beste is :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:44

Geen glitters (tenzij je er wat lagen harde lak overheen wil doen), maar diamantjes. Die kun je vastplakken met superlijm en fixeren met blanke nagellak of gewone lak

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:44

Als de penny die ik ooit was heb ik wel eens zweepjes gepimpt ja := heb geen voorbeelden voor je want ik raak zweepjes altijd kwijt dus die dingen zijn al lang weer gevlogen

Ik zou zeggen ga naar de action en haar mod podge en van die zelfklevende glittersteentjes. Glittersteentjes op je zweep plakken (ik zou kiezen voor de knop van je zweep) en daar een laagje mod podge overheen smeren. Droogt doorzichtig op en blijft goed zitten.

Wil je echt kleine glitters op je zweep dan insmeren met mod podge, in de glitter dippen. Laten drogen, laagje mod podge er overheen en dan blijft het wel zitten :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 14:46

TerraHowrse schreef:
Als de penny die ik ooit was heb ik wel eens zweepjes gepimpt ja := heb geen voorbeelden voor je want ik raak zweepjes altijd kwijt dus die dingen zijn al lang weer gevlogen

Ik zou zeggen ga naar de action en haar mod podge en van die zelfklevende glittersteentjes. Glittersteentjes op je zweep plakken (ik zou kiezen voor de knop van je zweep) en daar een laagje mod podge overheen smeren. Droogt doorzichtig op en blijft goed zitten.

Wil je echt kleine glitters op je zweep dan insmeren met mod podge, in de glitter dippen. Laten drogen, laagje mod podge er overheen en dan blijft het wel zitten :j

Thanks Terra! Ik zal eens gaan zoeken bij de action! :)

Hoe ziet die mod podge eruit? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken, kan het zo niet vinden op internet :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:50

Plant hier wel ff een foto neer als je klaar bent :)) ben benieuwd

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 14:53

TerraHowrse schreef:
Plant hier wel ff een foto neer als je klaar bent :)) ben benieuwd

Zal ik doen :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:39

Found it!
Hoe penny haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 20:42

Hahaha wat schattig!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:45

Ik was echt penny vroegah, met mn roze dekje op de shetlander rondjes rijden met glitterzweepjes _O-

Nu heb ik een verzorgstertje die dat doet :)) op dezelfde pony met hetzelfde dekje en dezelfde glitterzweepjes, hoe lief. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:00

Action heeft zo'n soort lint met diamantjes. Misschien is dat leuk?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 08:54

Oh my pannenkoek helemaal vergeten! Ik was gisteren bij de action! -O- _O-

thriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:38

Grappig