Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

palousa_boy schreef:Ik zou niet echt voor een ras kijken, maar vooral naar de hond zelf. Bij elk ras heb je brave en minder brave honden.
Ga bijvoorbeeld eens bij een asiel in de buurt langs en vraag of ze iets hebben dat past bij wat jij zoekt.
Cococo schreef:Zelf je hond goed opvoeden, dat is het allerallerbelangrijkste.
Ik zou niet voor een jachthond kiezen, die ben je vaak onderweg kwijt.
Met jou vragenlijstje heb je veel honden, als ze maar wat groter zijn.
Als je vn smorgens of savonds rijd, kun je ook nog uitbreiden naar de langharigen als de leonberger ed.
Flabbergast schreef:Ik denk dat er vele rassen zijn die het wel of juist helemaal niet kunnen. Mijn oud duitse herder vind het erg gezellig!
[ [url=m/Op6aZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
SilverS schreef:Cococo schreef:Zelf je hond goed opvoeden, dat is het allerallerbelangrijkste.
Ik zou niet voor een jachthond kiezen, die ben je vaak onderweg kwijt.
Met jou vragenlijstje heb je veel honden, als ze maar wat groter zijn.
Als je vn smorgens of savonds rijd, kun je ook nog uitbreiden naar de langharigen als de leonberger ed.
ja heb nu een jachthond die ik al bijna 9 jaar heb. Vroeger dus niet bedoeld om mee te nemen met de paarden maar nu dus wel. heb het geprobeerd maar het lukt echt niet. als ik te voet wandel kan ik ze perfect loslaten. ze blijft regelmatig hangen aan geurtjes en komt dan afgelopen. Maar een paard loopt wel sneller en zij is veel te traag daarvoor.