Gedragen laarzen, maakt het uit?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_mjwb

Gedragen laarzen, maakt het uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-17 12:13

(Ik kon nergens antwoord vinden op mijn vraag, sorry als er al een soort gelijke topic bestaat maar die kon ik ook niet vinden.)

Ik heb voor mijn verjaardag rijlaarzen gekregen, alleen nu is de rechterlaars helemaal goed. Er zit geen beschadiging of iets op. Maar de linkerlaars ziet eruit alsof hij al gedragen is door iemand met een dikkere voet dan wat ik heb. De laars is heel anders gevormd dan de andere laars.

Nu is mijn vraag. Maakt het uit dat hij misvormd is en gaat de laars naar mijn voet vormen als ik hem wat langer aan heb? Of moet ik ze gewoon terugsturen en hopen dat als ik ze omwissel dat ik dan wel een paar heb waarvan er een niet gedragen is?

Ik heb ze trouwens gelijk uitgetrokken voor de zekerheid omdat ik ze anders misschien niet terug kan sturen.

Het gaat om de rechte laars op de foto.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
https://www.instagram.com/theduckiesfamily/
https://www.instagram.com/tobefit_m/

koetjeboe

Re: Gedragen laarzen, maakt het uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:16

ik zou gewoon ff contact hebben met de winkel en uitleggen dat deze anders uit valt kwa maat.
Waarschijnlijk is deze laars vaker gepast

[OV] [PG] Gez. Haflinger Daantje/Alie 11 jaar. Wie kent haflinger Alie van de lohofte of wel Daantje

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:16

Het meest logische is dat de rechterlaars als pasmodel is gebruikt. Ik zou contact opnemen met het bedrijf waar de laarzen gekocht zijn en vragen of je ze voor een nieuw paar mag omruilen.

Groetjes Jolanda

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:17

Vaak word een laars gepast door mensen in de winkel. Ze zien er een beetje uitgedroogd uit waardoor je dit waarschijnlijk bij passen al ziet.
Als je het niet wilt ruil je ze toch.
Als ze goed passen en je wilt ze houden zou ik ze flink invetten, poetsen voor gebruik.
Waarschijnlijk zien ze er na een keer rijden allebei zo uit en zie je geen verschil.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie