[PG] Bruine half arabische merrie, geb. 09-07-2010 Haracha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovehaffie

[PG] Bruine half arabische merrie, geb. 09-07-2010 Haracha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 15:21

Ik ben op zoek naar het jeugdvriendinnetje van mijn paard. Ze zijn samen opgegroeid in een loopstal en ik zou graag weten hoe het met deze lieve dame gaat!
Ze is in 2015 vanuit Monster (nabij den haag) naar ergens in Brabant verkocht. Ik weet niet of ze nog bij deze mensen staat en heb helaas geen contact gegevens!
Ze is geboren als Haracha (kikker in het Afrikaans) zo heet ze ook in haar paspoort als het goed is. Bij de nieuwe eigenaren werd ze Kiki genoemd. Bij ons had ze lange manen, deze zijn in brabant eraf gehaald naar sportcoupe!

Foto in brabant: (meest recente die ik bezit)
Afbeelding

Foto uit 2013:
Afbeelding

Ik heb heel veel foto's van haar en wil echt heel graag weten hoe het met haar is! Ook voor eventueel nieuwe eigenaren heb ik foto's van haar veulenjaren en haar beide ouders.

lovehaffie

Re: [PG] Bruine half arabische merrie, geb. 09-07-2010 Haracha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 18:46

Ze stond op Manege Ars Longa in Haarsteeg in 2015 als privepaardje!

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 14:27

Helaas nog niks vernomen waar ze is... Iemand moet toch iets weten?

mvdveerh7019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:31

lovehaffie schreef:
Ik ben op zoek naar het jeugdvriendinnetje van mijn paard. Ze zijn samen opgegroeid in een loopstal en ik zou graag weten hoe het met deze lieve dame gaat!
Ze is in 2015 vanuit Monster (nabij den haag) naar ergens in Brabant verkocht. Ik weet niet of ze nog bij deze mensen staat en heb helaas geen contact gegevens!
Ze is geboren als Haracha (kikker in het Afrikaans) zo heet ze ook in haar paspoort als het goed is. Bij de nieuwe eigenaren werd ze Kiki genoemd. Bij ons had ze lange manen, deze zijn in brabant eraf gehaald naar sportcoupe!

[ [url=m/yeke3A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foto uit 2013:
[ [url=m/jN5KvN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb heel veel foto's van haar en wil echt heel graag weten hoe het met haar is! Ook voor eventueel nieuwe eigenaren heb ik foto's van haar veulenjaren en haar beide ouders.

lovehaffie schreef:

mvdveerh7019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:33

mvdveerh7019 schreef:
Ik denk dat wij de nieuwe eigenaren zijn mij dochter heeft een privébericht gestuurd. Hele lieve pony, waar ze veel plezier van heeft. Ze is ook benieuwd naar haar voorouders.
Groetjes Mandy

lovehaffie schreef:

[ [url=m/yeke3A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foto uit 2013:
[ [url=m/jN5KvN.jpg]Afbeelding[/url] ]

lovehaffie schreef:

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 21:23

Ik heb gereageerd ben erg benieuwd naar foto's en of de paspoort naam en geboortedatum overeenkomt! Zou geweldig zijn!!

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 23:15

De kracht van bokt! Ik heb haar gevonden, er kan een slotje op het topic!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 07:29

Omdat het paard gevonden is gaat dit topic op slot.