Puur voor zomereczeemperiode

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoezoo

Puur voor zomereczeemperiode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 15:56

Hallo allemaal,

Ik hoorde van sommige dat een kuur van Puur nog al kan helpen tijdens de zomereczeemperiode. Dus ik ging een beetje kijken maar er schijnen heel veel varianten te zijn?!

Welke gebruiken jullie voor tijdens de zomereczeem?

- Puur Culico, Druppels ter ondersteuning van de huid. https://www.horsefitshop.nl/inwendig/hu ... 12223.html
- Puur Allergie, Ter verzorging en verzachting van de huid bij insectenbeten. https://www.horsefitshop.nl/inwendig/hu ... 12224.html
- Puur Detoxi, Als halfjaarlijkse reiniging. Na of bij het (langdurig) gebruik van medicijnen. (voorheen Puur Drainage) https://www.horsefitshop.nl/inwendig/we ... 12234.html

Of doen jullie dingen combineren? Hoe lang moet je wat geven?

Ik hoor graag van jullie of het helpt *\o/*

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:59

Van Puur geven wij niks, maar wij geven het Marstall ExZem poeder.
Heeft wel effect vinden wij. Eczeemdeken gaat erop vanaf maart/april en rond oktober gaat het eraf

Edit: schrijffout

Hoezoo

Re: Puur voor zomereczeemperiode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 16:02

Hartstikke bedankt! Daar heb ik ook van gehoord ja, geven jullie ook de Marstall ExZema muesli?
Ik heb er lang over na gedacht maar dit jaar gaat er geen deken meer komen denk ik. Ieder jaar gaat die vroeg op maar hij sloopt hem gewoon. Iedere deken trouwens hoor, merk dat die veel rustiger is als hij zonder staat.. Maar daarom wil ik hem op alle andere manieren steunen, Puur ken ik nog niet vandaar :D

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:03

Puur Culico is tegen de zomereczeem (nu mee beginnen) en je kan het samen gebruiken met de SME lotion van Puur tijdens de eczeem- periode.

Derfen hoor je ook veel goede berichten over.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:47

Tonyyyyy schreef:
Hartstikke bedankt! Daar heb ik ook van gehoord ja, geven jullie ook de Marstall ExZema muesli?
Ik heb er lang over na gedacht maar dit jaar gaat er geen deken meer komen denk ik. Ieder jaar gaat die vroeg op maar hij sloopt hem gewoon. Iedere deken trouwens hoor, merk dat die veel rustiger is als hij zonder staat.. Maar daarom wil ik hem op alle andere manieren steunen, Puur ken ik nog niet vandaar :D

Wij hebben de muesli gegeven, maar die vond ze zo vreselijk om te eten, en het ruikt ook echt niet aangenaam, dus hebben we beslist gewoon te zoeken naar een voer dat beter bij haar past. Nu hebben we de Pavo Natures Best en daar, samen met het supplement, doet ze het heel goed op.

Amaryllis

Re: Puur voor zomereczeemperiode

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:05