Een paar jaar terug ging ik ook via deze weg opzoek en nu wil ik het weer proberen.
Ik ben opzoek naar Patrick, een tuiger van ongeveer 1.75 hoog. Hij is zwart gekleurd met vier witte sokken, ook heeft hij op de plek van de singel aan de rechter kant een witte vlek. Zijn bles is best groot met een soort hapje, zie de foto. Hij heeft op manege Hoeveneind gestaan in Teteringen, eind zomer 2013 is hij weg gegaan naar Rotterdam en hier heeft hij een tijdje op een stal/manege gestaan. Vanuit daar is hij doorverkocht maar een boer ook in Rotterdam, hier heeft hij een halfjaar gestaan en is toen weer door verkocht. Vanaf hier ben ik hem uit het oog verloren en nog altijd hou ik mijn ogen open, doorzoek ik marktplaats maar helaas..
Ik hoop dat er hier bokkers zijn die hem herkennen en mij kunnen helpen, ik wil zo graag weten hoe het met hem gaat en waar hij is maar misschien nog wel belangrijker of hij er nog is..

Zo zag hij er toen uit

Zijn koppie met de bles goed in beeld

Helaas geen goede foto van het vlekje bij zijn buik maar zo ziet hij er een beetje uit
Alvast bedankt