Ben op zoek naar leuke arrangementjes. Mogelijkheid tot overnachten en paardrijden (met of zonder begeleiding) voor 3 personen. Weet iemand iets leuks?
Kan bij ons ! Heb 13 paarden haflingers tinkers fjorden en IJslanders! Je kunt bij ons in huiselijke sfeer op vakantie komen met eigen ruimte ! Om een idee te krijgen kun jekijken op fb bij ponyparty Hoogeloon Of stuur me een een bericht
brammetje13
Geplaatst: 11-02-17 22:57
Kan bij ons ! Heb 13 paarden haflingers tinkers fjorden en IJslanders! Je kunt bij ons in huiselijke sfeer op vakantie komen met eigen ruimte ! Om een idee te krijgen kun jekijken op fb bij ponyparty Hoogeloon Of stuur me een een bericht
Barbaraatje
Geplaatst: 20-02-17 12:09
Manege Gasselte ! Echt heel leuk wel de B&B erbij boeken dan heb je echt een paardrijverwenweekend Super brave paarden, mooie omgeving (Drenthe) knusse gezellige manege met hele leuke mensen .wij hadden vorig jaar met drie volwassen dames het compleet arrangement voor 250 euro dat is inclusief eten,drinken,verblijf,buitenritten . Dit jaar gaan we weer en nemen nog meer dames mee !Ik raad je aan om een kijkje op de site nemen is echt de moeite waard ! (en ik kom uit Brabant en heb geen enkel belang bij deze manege maar vind het daar echt heel goed!) Gr Babs
Bij ons in Noordlaren kan dat! Je kunt hier op verschillende manieren overnachten(Herberg,B&B,Camping.huisje)en wij hebben geweldige tinkers waar je heerlijk mee de bossen in kunt.