BB starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMontana

BB starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 23:37

Hoi bokkers, :)
Ik wil met mijn pony een keer bb gaan starten, maar moet je hier lid voor zijn van de knhs, en miet je hiervoor een startpas hebben? Je hebt die volgensmij niet nodig, maar hoe moet je je dan inschrijven? Ik kom er niet uit met het reglement.

Zeepsop

Re: BB starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:42

De klasse BB is geen promotieklasse en er worden geen prestatiepunten
geregistreerd. Er wordt wel een klassement opgemaakt en er zijn prijzen volgens de wedstrijdtarievenlijst. Voor de BB-rubrieken gelden dezelfde reglementaire bepalingen als voor de reguliere wedstrijdklasse B met uitzondering van de volgende bepaling;
a. Een startpas met het desbetreffende paard is niet verplicht. Deelnemers dienen lid te zijn van de KNHS.

Dit heb ik letterlijk uit het reglement gehaald, hopelijk is het nu duidelijker. :)

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:45

Ik heb me destijds gewoon aangemeld per mail bij de desbetreffende verenining (waar de wedstrijd plaatsvond). Was daarvoor geen (betaald) lid van KNHS!

BenteMontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 23:58

Zeepsop schreef:
De klasse BB is geen promotieklasse en er worden geen prestatiepunten
geregistreerd. Er wordt wel een klassement opgemaakt en er zijn prijzen volgens de wedstrijdtarievenlijst. Voor de BB-rubrieken gelden dezelfde reglementaire bepalingen als voor de reguliere wedstrijdklasse B met uitzondering van de volgende bepaling;
a. Een startpas met het desbetreffende paard is niet verplicht. Deelnemers dienen lid te zijn van de KNHS.

Dit heb ik letterlijk uit het reglement gehaald, hopelijk is het nu duidelijker. :)

Heel erg bedankt! Hier heb ik overheengelezen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:26

Klopt, de KNHS heeft dat volgens mij een beetje over het hoofd gezien. Je kunt bij sommige verenigingen alleen via de KNHS inschrijven en als je geen startpas hebt dan kun je jezelf als combinatie niet selecteren. Wij hebben toen maar een mail gestuurd en de organisatie vond dat goed.

Je moet wel lid zijn van de KNHS maar je hoeft geen startpas te hebben bij het paard.