Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MariekeS_ schreef:Waarom bel je de KNHS niet? Kan je het uitleggen en kunnen zij misschien meewerken.
In plaats van af te wachten en dan achteraf proberen op te lossen?
pol013 schreef:Ik was ze mooi kwijt en kreeg een waarschuwing met weer een boete dreiging. Toen we al pratende aan de telefoon er achter kwamen dat ik op een andere wedstrijd een keer onterecht winstpunten had gekregen haalde ze die er ook nog af![]()
Heb nog voorgesteld dat we hun fout tegen mijn fout weg zouden strepen maar daar was degene aan de telefoon niet voor te porren.
Fijne club die KNHS
pol013 schreef:Ik was ze mooi kwijt en kreeg een waarschuwing met weer een boete dreiging. Toen we al pratende aan de telefoon er achter kwamen dat ik op een andere wedstrijd een keer onterecht winstpunten had gekregen haalde ze die er ook nog af![]()
Heb nog voorgesteld dat we hun fout tegen mijn fout weg zouden strepen maar daar was degene aan de telefoon niet voor te porren.
Fijne club die KNHS![]()
Nou maakte het mij niet zo veel meer uit hoor. Wilde toch niet meer in een hogere klasse starten. Meer het idee hoe 'vijandelijk; ze met je omgaan.
Het kan dus ook anders
pol013 schreef:padoertje: het is inderdaad hun goed recht. Regels zijn regels. Van mij mogen ze. Zal er geen nacht slecht van slapen, heb er ook geen klacht voor ingediend. Maar zoals gezegd: het is de toon die de muziek maakt. Een gevoel van 'voor de leden' of 'sportiviteit' heb ik er niet bij gekregen. Dat is een gevoel, iets wat je meegeeft zonder de regels, cijfers en letter.
Als zij dat prima vinden, vindt ik dat ook prima. Probeer gewoon zo weinig mogelijk contact te hebben met deze club.