Na 10 jaar pauze ben ik dankzij mijn dochter van 5 (bijna 6) weer in contact met de paardensport. Zij heeft net haar eerste pony gekregen en nu ben ik op zoek naar een lekker recreatiepaard. Maar eerst wil ik de noodzakelijken ruiterkleding aanschaffen.
Ik heb altijd het liefst met chaps gereden, dus ik zoek een betaalbaar setje met schoenen. Welke betaalbare cap raden jullie daarbij aan en welke broek is op dit moment een must? Ik heb een smal hoofd, broek maat M en smalle kuiten. Schoenmaat 38/39.
Alle tips zijn erg welkom! Ook voor mijn dochter (ze heeft al van alles, daar niet van), maat 116 en Schoenmaat 29/30.
Alvast bedankt!
Een hele enthousiaste paardenmama
linda_gigant
Geplaatst: 06-02-17 10:19
kijk eens bij de decathlon, prima kleding voor een goede prijs.
Calice
Geplaatst: 06-02-17 10:20
Wat leuk dat je weer zo enthousiast bent! Bij de Decathlon kan je tegenwoordig goed en betaalbaar spul kopen. Mijn zoontje heeft dezelfde maten als jou dochtertje en hij heeft momenteel zijn gehele outfit van de Decathlon. Ook voor volwassenen hebben ze daar veel spullen.
Fortitude
Geplaatst: 06-02-17 10:20
linda_gigant schreef:
kijk eens bij de decathlon, prima kleding voor een goede prijs.
Dat wilde ik inderdaad ook gaan zeggen
Prijs kwaliteit verhouding vind ik erg goed! Fijne rijbroeken ook, ik heb nu 3 verschillende daar vandaan.
MamaMandy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-17 10:25
Klinkt goed! ik ga gelijk kijken .
Heerlijk om weer de ruimte te hebben voor mijn oude passie. Ik voel me helemaal herboren
Als je je maten weet, dan is marktplaats een hele leuke. Ik haal alles van marktplaats, zo heb ik nieuwe Ariat schoenen voor €50 kunnen overnemen terwijl deze nieuwe boven de €180 zitten. Hetzelfde met een hoofstel van Passier. Nieuw over de €100 en via marktplaats zo goed als nieuw voor €25.
Ruitersportwinkel.eu daar haal ik eigenlijk alles vandaan...
Persoonlijk zou ik nooit op MP een cap kopen. Stel er is een keer goed mee gebutst... (En schoenen ook niet, als iemand anders ze al ingelopen heeft, dan lopen ze toch anders en mjah... Ik vind dat gewoon geen fijn idee )
Revers
Geplaatst: 06-02-17 12:19
dechatlon heeft prima spullen om weer te beginnen! maar ik ben en blijf fan van divoza! zeer goede service
Dat ligt ook aan je budget , heb je een klein budget zou ik naar de decathlon gaan . Heb je gewoon iets meer te besteden dan zou jk toch naar een ej of divoza gaan en daar kijken naar wat je mooi vind en wat past , dan heb je er ook veel langer plezier van !! Ik heb kleding van 5 jaar oud merk kleding voor de paarden en dat ziet er nog uit als nieuw