Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Uiteraard gaan we hiermee bezig zodra een overstap naar L2 eraan zit te komen. Maar eerst L1 overleven!
) en als toetsing van hoe we er voor staan. Nu rij ik de klasses veel meer uit. Waar ik voorheen blij was met 185 punten ben ik nu pas echt blij als we rond de 200 rijden. En dat doel is ook al beter haalbaar (zeker in de 2spannen die ik nu rij). Het is zonde dat er na het ZZ niets meer is, en vind het zonde als ik straks 3 pony's in de zelfde klasse heb (nu 1 ZZ, 1 Z startgerechtigd maar er nog lang niet klaar voor, 1 M startgerechtigd en er wel bijna klaar voor).

Lowara schreef:Maar.. Heb je niet dat je de nieuwe proeven lastig vind en ze echt moet leren rijden dan?
Ik wel namelijk, bij mij duurt het toch wel een proef of 10/15 voor ik ( onder druk op concours) de proeven echt prettig door kan rijden. Ongeacht hoe vaak ik ze thuis oefen, is het vaak op concours toch lastiger. Ik vind het juist erg prettig dat ik langer in een klasse kan blijven om dat ook echt goed te leren en meer de automatiseren.