manonsw1999 schreef:future_vet schreef:Zet een advertentie op de boktmarkt.en idd de titel is nogal schreeuwerig
het is ook een schreeuwerige titel haha! ik heb ze ook nodig, dit is een schreeuw om hulp, maar blijkbaar valt de advertentie nu wel op
manonsw1999 schreef:het is ook een schreeuwerige titel haha! ik heb ze ook nodig, dit is een schreeuw om hulp, maar blijkbaar valt de advertentie nu wel op
GDG schreef:future_vet schreef:Zet een advertentie op de boktmarkt.en idd de titel is nogal schreeuwerig
het is ook een schreeuwerige titel haha! ik heb ze ook nodig, dit is een schreeuw om hulp, maar blijkbaar valt de advertentie nu wel op
oomens schreef:manonsw1999 schreef:het is ook een schreeuwerige titel haha! ik heb ze ook nodig, dit is een schreeuw om hulp, maar blijkbaar valt de advertentie nu wel op
Dus je bent je terdege bewust van je asociale postgedrag? 'Een schreeuw om hulp' lijkt mij op zijn plaats wanneer je voor iets echt belangrijks acute hulp nodig hebt, niet wanneer je graag bijna gratis hele lelijke laarzen van iemand krijgt.
manonsw1999 schreef:Elitedeux schreef:Ikzelf heb ook een wat bredere kuit, ik heb rijlaarzen van QHP. Deze hebben naast de rits nog een deel elastiek zitten, waardoor ze makkelijker meerekken. En ze zitten gelijk heel goed.
kan gelukkig toch nog iemand normaal reagerenwelke heb je van QHP?
manonsw1999 schreef:IMJ schreef:Ariat?
Met rits en veter?
Hou eens op met zeiken over de titel! Je hoeft niet te reageren
indd, ze doen net alsof ik t expres zo bedoel, blijkbaar voelen ze zich aangesproken . jaa liever wel met rist veter maakt niet zo heel veel uit
SindyKaya schreef:IMJ schreef:Ariat?
Met rits en veter?
Hou eens op met zeiken over de titel! Je hoeft niet te reageren
Een schreeuwige titel is niet eens toegestaan op bokt
Gebruikers op dit forum: DotBot en 4 bezoekers