Zoals in de titel ben ik opzoek naar winter laarzen, waarmee ik de stal kan uitmesten en waar ik mee kan rijden. Ik heb nu gewone thermo rijlaarzen met rubber aan de onderkant maar dan ben na 2 jaar eropuit gekeken, nadat de voering helemaal kapot is en ik geen warme voeten meer heb.
Ik heb al naar outdoor laarzen gekeken maar daarvan zijn de meeste niet geschikt om mee te rijden en anders vallen ze buiten mijn budget €100,-. Het probleem op dit moment is, is dat de meeste online shops, agradi, ooteman enz. haast niks meer in mijn maat hebben, maat 38.
Hebben jullie misschien adviezen over welke geschikt zijn voor mij, ik had rondgezocht en heb nog korting bij epplejeck. Zo heb ik de winterrijlaarzen ej Janouk gezien maar zijn die ook geschikt voor in de stal?
Het liefst echt laarzen, ik ga vaak in de winter naar stal met de fiets dus mijn onderbenen houden ook wel van warmte. Ook hebben wij op stal alleen een buitenbak dus zou ik ook gewoon in de winter willen longeren met een waterplasje.
Ah, op die manier. Je zou dan eens kunnen kijken naar Muck Boots, type Rider. Voor een paar euro meer dan je budget zijn die wel te krijgen, goed zoeken!
Bagheera_206
Geplaatst: 30-01-17 07:55
Alternatief voor Muck boots is Grubs. De Rideline.
Nora_lovely die heb ik inderdaad ook gezien maar zijn deze ook geschikt om echt de stal mee uit te mesten?
Kabayo rijdt jij ook met deze laarzen ?
Ik heb hier mee gereden. Niet helemaal optimaal... Maar het kan. Ik ben inmiddels op die warme jodhpurs van Grubs overgestapt met dan een softshell rijbroek.
Ik heb de Muckboots rider overgenomen van een stalgenoot en ben er zo blij mee! Nooit koude voeten, loop er zonder problemen uren op rond door modder en sneeuw en ze zijn fijn om mee te rijden. Modder spoel je er simpelweg vanaf en door de neoprenen bovenkant lekker warm en zacht. Het voetbed dat erin zit is verbazingwekkend goed! Ik dacht dat het een overprijste simpele rubberen laars was, maar dat is het echt niet!
JKiya
Geplaatst: 31-01-17 00:05
Ik hen laatst deze Harrys Horse Toronto laarzen gekocht en tot nu toe erg tevreden mee. Geen super dikke voering in de voet maar wel warm en neopreen bovenkant ook fijn. Rij vanwege opbouwen na gezondheidsproblemen paard korter en minder intensief maar dat gaat er ook prima mee. Vond ze er ook nog redelijk uitzien.
Isalilo2
Geplaatst: 08-02-17 11:03
Misschien zoek je zoiets? Heb ze zelf ook besteld.