Online bestellen ej, afhalen winkel, dan geen verzendkosten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Online bestellen ej, afhalen winkel, dan geen verzendkosten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 11:52

Ik heb een vvvgiftcard gekregen om online iets te kopen. Waardeloos ding, geef het nooit weg, want je kunt het werkelijk nergens inleveren. Een gewone vvv bon heb je meer aan. De webwinkels die meedoen zijn extreem duur, of onbekend. Dus echt onzinnig (geen bol.com zit er bij, maar alleen onbekende boekhandels). De enige winkel die betaalbaar is en nuttig is de EJ. De gever wist ook niet dat het eigenlijk zonde van het geld was en dacht dat hij een vvv bon gegeven had. Dus ik neem niemand iets kwalijk, ik waarschuw hier alleen anderen om NOOIT die vvvgiftcard te geven, maar echt voor de normale bon te gaan.

Dus de EJ blijft over. Dus daar zal ik de kaart verzilveren. En komt het nog wel van pas als ik weer wat nodig heb voor m'n paard. Maar het is wel meer gedoe dus omdat je niet in de winkel de kaart kunt inleveren.

Dus nu terug naar mijn vraag, betaal je geen verzendkosten bij afhalen in de winkel?
Als ik nu online bestel en aangeef het in de winkel af te halen, moet ik dan ook verzendkosten betalen?
Dit kan ik niet vinden en als ik dit wil ontdekken moet ik eerst een account aanmaken en het bestelproces in terwijl ik nu nog niet wil bestellen. Ik kan de bestelling afhalen, dat staat er, maar er staat niets over kosten. Alleen dat er 3,95 verzendkosten gerekend worden. Maar daar staat weer niets bij over afhalen. Dus weet iemand dit?

Anoniem

Re: Online bestellen ej, afhalen winkel, dan geen verzendkosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:53

Nee dan betaal je geen verzendkosten :)

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:54

Afhalen in de winkel is gratis. Je krijgt dan een mailtje wanneer het klaar ligt.
Betalen doe je online

Volgens mij kan je de giftcard ook inwisselen bij hypostore die staat ook in het rijtje
Laatst bijgewerkt door JenniferU op 27-01-17 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Je kan inderdaad gratis afhalen :)

dravergekkie

Nee in de winkel afhalen is gratis :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:58

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:00

Je kan dan gratis afhalen inderdaad, maar daar ging bij mij wel twee weken overheen...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:20

Ze zijn inderdaad niet megasnel met hun afhaalbestellingen, maar het is wel gratis.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:22

Ohh echt.. hier meestal hooguit maar 2 dagen ertussen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:24

Soms snel soms 2 weken inderdaad.
Afhalen is iig gratis.
Verzenden is gratis vanaf 50 euro

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:25

Kun je hem niet laten uitbetalen voor geld? Dat hebben wij laatst met 2 Fashion Cheques van 100 euro laten doen. De winkels die daar onder vielen waren niet onze smaak. Dan heb ik het geld liever op mijn rekening :o

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:31

Citaat:
6. Kan ik mijn bestelling ook in een filiaal ophalen?

Woon je in de buurt van één van onze filialen? Het is easy shoppen als je gewenste spullen betaald en al voor je klaar liggen in de winkel! Tijdens het bestelproces bij stap 2 kun je kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen in één van onze filialen.

Nadat je de bestelling hebt afgerond zullen wij je bestelling in behandeling nemen. je bestelling zal dan binnen ongeveer 5 werkdagen voor je klaar liggen in het door jouw gekozen filiaal. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar ligt.

Bron: https://www.ej.nl/service/veelgestelde-vragen/

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:32

Hier ook ervaring dat EJ inderdaad soms wel heel traag is met een bestelling!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 12:40

Bij vraag 6 staat niet dat het gratis is, maar dat is dan mooi. Wel omslachtig omdat ik meestal gewoon in de winkel het uitzoek en meteen betaal, maar ok. Nu zien wanneer ik iets nodig heb.

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:53

germie schreef:
Bij vraag 6 staat niet dat het gratis is, maar dat is dan mooi. Wel omslachtig omdat ik meestal gewoon in de winkel het uitzoek en meteen betaal, maar ok. Nu zien wanneer ik iets nodig heb.

Geen idee om in de winkel iets op te zoeken, terwijl je daar staat online te bestellen met je telefoon? Niet ideaal, maar kan je het toch fysiek in handen hebben voor je iets uitzoekt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 12:58

MisticRider schreef:
germie schreef:

Geen idee om in de winkel iets op te zoeken, terwijl je daar staat online te bestellen met je telefoon? Niet ideaal, maar kan je het toch fysiek in handen hebben voor je iets uitzoekt.

Ja, dat kan zeker, maar is natuurlijk een principe: moeilijkdoen als het makkelijk kan. :D

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:17

Je kan toch ook een cadeaubon van ej er van halen? Of zit je dan nog met het ophalen in de winkel? :o?

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:20

Niet waar je vraag over gaat, maar ik heb 'm ingewisseld voor een fashioncheque bij de primera.. doen ze gewoon gratis, denk dat je 'm voor iets anders ook wel kan inwisselen.