Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Wat jij beschrijft klinkt wel als de deken die ik nu heb. Dat is een QHP deken, was 94,95
Hij eindigt voor de schoft en hij ligt ook op een paard dat niet zo breed is. Voorheen had ik altijd HH of BR, die liggen wat meer naar achteren heb ik het idee.
Maar QHP zal vast ook wel meerdere modellen hebben die allemaal anders gesneden zijn.
mmvs schreef:Ik ga ze morgen op de laptop allemaal eens opzoeken. Volgens mn moeder kan ik beter volgenu winter nieuwe deken kopen. Ik wissel nu steeds met Hoe strak ik de dekensluiting bij de borst doe zodat er niet teveel druk op de schoft komt en niet teveel schuurt vooraan bij de hals wat opzichte goed gaat nu maar zn schoft is al kapot. maar een hele winter is dat niet te doen. Dus nu maar goed kijken en dan of in de sale proberen goede van hier op de kop te tikken of volgens winter mooie aanbieding pakken maar dan weet ik vast welke dekens kanshebbers zijn !