Vakantie met paard naast bos, maar ook iets voor jonge paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy

Vakantie met paard naast bos, maar ook iets voor jonge paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 10:41

Hallo lieve Bokkers,

Ben al druk bezig het vakantie-topic door te spitten, maar nog niet gevonden wat ik zoek.
Ben op zoek naar een vakantiestalling waar de hond mee mag/kan. Liefst een appartement/huisje.
Gelegen in/aan een bos.
Nu las ik 6 maand geleden iets over een soort obstakelparcours waar je over bruggen/heuvels/kuilen/balken etc kon stappen (eerst aan de hand). Ik wil namelijk mijn twee jaarlingen ook meenemen en dan met de senioren rijden en de junioren daar in de wei laten en dan 's middags ook (kort) iets met ze doen. Dat vinden ze zo leuk en leren ze meteen wat :o

Iemand tips?

friesiszwart

Re: Vakantie met paard naast bos, maar ook iets voor jonge paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:08

De Alberhoeve in Wateren

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:25

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 15:06

Bedankt alvast

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 09:16

Dat zou bij ons kunnen, wij hebben achter in de tuin een aantal natuurlijke hindernisjes staan en een waterbak. Bovendien hebben we voor het huis een omheind wandelpad (met ook een waterplas) van ruim 1 km waar je ook met je paard zou kunnen wandelen. Je hond is uiteraard ook van harte welkom!
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 09:31

Volgens mij bedoel jij het trailpark bij stal tilburgs in jou OP. Ik ben er nog niet geweest maar het lijkt me erg leuk.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:01

speedfiets_2 schreef:
Volgens mij bedoel jij het trailpark bij stal tilburgs in jou OP. Ik ben er nog niet geweest maar het lijkt me erg leuk.

Het trailpark is echt super leuk. Ik ben er afgelopen jaar geweest. Het is niet heel groot maar we hebben ons zeker vermaakt. In de buurt zit een B&B maar verder ben ik totaal niet bekend in Bergeijk.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:31

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:12

Shanel schreef:
speedfiets_2 schreef:

Het trailpark is echt super leuk. Ik ben er afgelopen jaar geweest. Het is niet heel groot maar we hebben ons zeker vermaakt. In de buurt zit een B&B maar verder ben ik totaal niet bekend in Bergeijk.

De BB daar in zelfde straat heet Mountain Oak en je kan je paard daar ook stallen.
Bossen daar zijn heel mooi; je kan km's wegrijden naar div natuurgebieden naar oa valkenswaard, leende, luijksgestel, lommel (belgie) etc.

Tevens wordt er 1 x p mnd op stal Tilburgs (vh extreme trail park) ook nog een obstakel clinic gehouden; dat is dus ook leuk en weer anders dan het trailpark. Zou je kunnen combineren!