HV polo Windsor

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fair

HV polo Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 10:28

Hoi,

Ik zag dat ze bij de EJ flinke korting hadden op de wintercollectie, ik wou dus net eindelijk een jas bestellen die ik al een tijdje wil, namelijk de HV Polo windsor; http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... 11183.html

Maar uiteraard is maat S al uitverkocht.. Weet iemand waar deze nog meer te krijgen is? Ik zit te denken om gewoon de M te bestellen en te zien of die past.. Ik heb van mijzelf maatje 36 en heel soms 38.

karelien

Re: HV polo Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:46

Mijn winterjas van HV polo viel klein uit. Heb normaal een M/L en hiervan een xl

Autumnn

Re: HV polo Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:48

Gewoon even bellen naar de filialen en deze vraag stellen? Denk dat ze meer weten dan Bokt :)
Mocht hij in Heemskerk hangen kan ik 'm eventueel wel naar je opsturen.

Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB of kijk op www.Solliz.nl :)

Peetje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:47

karelien schreef:
Mijn winterjas van HV polo viel klein uit. Heb normaal een M/L en hiervan een xl

Inderdaad, soms kan je best een maat groter hebben.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-17 22:32

Heb even contact met Ej gehad en ik heb hem besteld in M, ze zeiden dat hij inderdaad klein viel. :) Dus is goed gekomen!

Baalde wel even verschrikkelijk, ik wou de jas zo graag dus ik wou graag andere verkooppunten weten.(nog steeds niet gevonden.) Maar de jas is dus onderweg :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie