Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cayenne schreef:Ik weet niet precies meer hoe het zit, maar volgens mij mag je volgens de wet je paard niet alleen zetten?
Misschien kun je op Bokt een plekje op je weiland aanbieden voor een paard met een blessure, een gepensioneerd oudje of een jong dier dat een jaartje in de opfok moet ofzo?
Cayenne schreef:Ik weet niet precies meer hoe het zit, maar volgens mij mag je volgens de wet je paard niet alleen zetten?
Misschien kun je op Bokt een plekje op je weiland aanbieden voor een paard met een blessure, een gepensioneerd oudje of een jong dier dat een jaartje in de opfok moet ofzo?
, maar bespaar jezelf verder verdriet en overlast en neem er gewoon een eigen pony bij.
antje_vip schreef:Ik heb er ook mee gezeten, en ik kreeg toen mijn overgebleven paard niet verkocht, dus is er weer 1 extra aangeschaft.
Vraag eens rond in de buurt of je paardje ergens bij mag staan.
Shirley schreef:Dieseltje, nogmaals sterkte, maar bespaar jezelf verder verdriet en overlast en neem er gewoon een eigen pony bij.
Geen gezeur met andere mensen die andere denkbeelden hebben, niet het risico dat de pony wordt verhuisd en je weer op zoek kunt naar een maatje, geen vreemden over de vloer...
Tenzij je dat gezellig vindt natuurlijk
Er zijn genoeg leuke diertjes te koop of te geef!
Ik denk dat een paard zich ook zo met een schaap gaat voelen.. Het moet wel echt een paard of pony zijn.