[EG] Donkerbruine merrie paspoortnaam Wilma

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zora2016

[EG] Donkerbruine merrie paspoortnaam Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 21:53

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar de vorige eigenaar van een donkerbruine merrie. Het is een E-pony, donkerbruin, zwarte manen, zwarte staart, zwarte benen en een wit kolletje. Het is echt een mega braaf paardje waar ik ontzettend veel plezier van heb. Echt een paardje die je nooit meer kwijt wilt. Ik zou zo ontzettend graag iets van haar achtergrond willen weten.
Ze is van Spaanse afkomst, al denk ik niet dat dat bekend was. Je denkt bij de naam Wilma dan ook niet echt aan een Andalusier. Omdat ik meer over haar wilde weten heb ik contact gezocht met de de 1ste eigenaar en die heeft haar dan ook geïmporteerd. Het kan zijn dat ze papieren heeft gehad, maar die zijn niet meer aanwezig. In haar paspoort staan dierenarts stempels uit Groot-Ammers. (Van 2008 tot 2014.) Hierna houdt het op en is er niks meer bijgeschreven in het paspoort. In haar paspoort is er een wijziging aangebracht met pen. Haar geboortedatum is veranderd. Het getypte is 29-03-2000, daarna is er 2003 van gemaakt. Ze heeft het afgelopen jaar een veulen gehad en is eind juli afgespeend. Ik heb alleen geen enkel idee waar ze het veulen gehad heeft en waar het veulen is. Ben wel reuze benieuwd wat er uit is gekomen.

Ik zou heel graag iets over haar verleden willen weten, of iets over haar veulen.

Mocht je iets weten dan hoor ik het graag in pb.

Hartstikke bedankt!!

Groetjes Zora

Zora2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 21:53

Laatst bijgewerkt door C_arola op 01-01-17 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's, de rest heb ik in links geplaatst. Daarnaast heb ik berichten samen gevoegd, dit kan net de wijzig knop