Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azmay schreef:shunasammy schreef:Bedankt voor het delen, denk dat ik wel weet welke het gaat worden.
Wat is de bouw van je paard ongeveer?
Ik weet dat bij mijn paard de Nika en Rambo dekens normaal goed liggen en de Bucas belabberd maar ken ook paarden waarbij het andersom is.
RobinSputnik schreef:Mijn ongevoerde profi-rider was al snel doorgelekt. De gevoerde (300gr) is beter maar idd snijdt wat in de schoft en schuurde haar schouders kaal (op een grote ijslander met smalle schouders maar wat zware hals). Regende ook heel erg in bij de schouders. D'r EJ zit beter.
xPearl schreef:Ik heb een fleecegevoerde regendeken van Profi-Rider. Fijne deken, en ook een goede pasvorm! Schuurt bij mijn paard niet en schuift ook niet. Regende soms wel iets in bij schouder, maar nooit heeel ver. Altijd maar een klein stukje.
Maar ben verder tevreden! Ook heeft mijn paard hem nog niet kapot gekregen, terwijl mn vliegendekens, zweetdekens en staldekens worden gesloopt waar ik bij sta
shunasammy schreef:xPearl schreef:Ik heb een fleecegevoerde regendeken van Profi-Rider. Fijne deken, en ook een goede pasvorm! Schuurt bij mijn paard niet en schuift ook niet. Regende soms wel iets in bij schouder, maar nooit heeel ver. Altijd maar een klein stukje.
Maar ben verder tevreden! Ook heeft mijn paard hem nog niet kapot gekregen, terwijl mn vliegendekens, zweetdekens en staldekens worden gesloopt waar ik bij sta
Hahahaha, dat ze niet gauw kapot gaan is zeker positief.
xPearl schreef:Ik heb een fleecegevoerde regendeken van Profi-Rider. Fijne deken, en ook een goede pasvorm! Schuurt bij mijn paard niet en schuift ook niet. Regende soms wel iets in bij schouder, maar nooit heeel ver. Altijd maar een klein stukje.
[/quote]xPearl schreef:Ik heb een fleecegevoerde regendeken van Profi-Rider. Fijne deken, en ook een goede pasvorm! Schuurt bij mijn paard niet en schuift ook niet. Regende soms wel iets in bij schouder, maar nooit heeel ver. Altijd maar een klein stukje.
Bij mij was binnen no time een van die kruissingels half afgescheurd
Mijn paard is niet eens een sloper hahaha. Mss pech gehad ofzo.
. Gelukkig was t niet een heel groot gat, haha.