Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maatwerk begint pas bij 400. Daarom wacht ik ook nog even 
Celiien schreef:Klopt hoor, de maten (vooral kuit) zijn op de schop gegaan.
Waar ik een paar mondoni's en een paar petrie heb staan van tig jaar geleden, en ik daar qua kuit prima in kan, moet ik nu voor mijn kuitmaten op maat gemaakte laarzen hebben. Heel irritant. ik doe het nog wel even met mijn oude
en leren laarzen rekken nu ook niet zóver op. 
Art_Ificious schreef:Roodvos. Dank je. Zou online, bestellen kunnen op goed geluk dat het past?
Jotoma schreef:We can shake hands. Ik heb het maar opgegeven omdat ik in niets standaards pas.
Ik heb lipica's al 5 jaar die super goed zijn (net 1 rits kapot) en betaalbaar (300,- dacht ik), maar hoorde dat de kwaliteit niet meer is wat het was.
Ik ga dus maar de rits laten maken en anders maar voor mn ariat jodphurs en chaps.

Tink89 schreef:Jotoma schreef:We can shake hands. Ik heb het maar opgegeven omdat ik in niets standaards pas.
Ik heb lipica's al 5 jaar die super goed zijn (net 1 rits kapot) en betaalbaar (300,- dacht ik), maar hoorde dat de kwaliteit niet meer is wat het was.
Ik ga dus maar de rits laten maken en anders maar voor mn ariat jodphurs en chaps.
Lipica is nog steeds prima hoor. En idd nog steeds betaalbaar maatwerk. Netjes afgewerkt en fijne service. Ze hebben het alleen superdruk, dus je zult wrs wel even op je bestelling moeten wachten.