paard in verzekering met uitsl. van 1 voorbeen, hoe premie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hillebill

paard in verzekering met uitsl. van 1 voorbeen, hoe premie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 19:03

Mijn paard heeft in februari een blessure gehad. Nu wil ik hem in de verzekering hebben maar de acceptatie zegt dat hij gewoon in de verzekering kan incl. ziektekosten maar met uitsluiting van 1 voorbeen waar hij een blessure aan had. Mocht hij iets aan zijn voorbeen krijgen dan komen deze kosten voor mijn rekening. Na 1 jaar wordt dit herzien.

Nouja prima..... Maar betaal je dan nog wel de volle mep qua premiekosten? ( 489 per jaar )
Of wordt je daar ook in gekort i.v.m. dat hij eigenlijk niet 100% volledig ziektekosten verzekerd is.

Verzekering is Equipe

Iemand ervaring mee?

Anoniem

Re: paard in verzekering met uitsl. van 1 voorbeen, hoe premie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 19:04

Kunnen ze dat niet het beste daar beantwoorden?

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 20:18

Ik ga ervanuit dat je gewoon de volle mep betaalt. Wil je het zeker weten? Dan even contact opnemen met de mensen die er over gaan.

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 21:54

Kreeg vanmiddag de mail. Kon niet meer bellen. Dacht vraag hier hoe dat zit.... Of iemand ook een uitsluiting heeft in een polis

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:08

Je betaald volgens mij gewoon de volle mep. Het risico op koliek etc blijft nl hetzelfde ondanks uitsluiting van dat ene been.

Vitaquilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:25

Je betaald de volle mep. Mijn paard heb ook 1 been uitgesloten en betaal gewoon de volle mep.

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 12:21

5% korting op ziektekosten.
Beter iets dan niets.
Maar hij is iig verzekerd. Dat rechterbeen, tja t is een dier. En mocht hij wat krijgen dan mijn potje aanbreken.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:31

Ja je betaalt naar verzekerd bedrag, niet omvang paard. Het gaat om het bedrag dat ze uit moeten keren, daar wordt de premie over berekend. Waar dat bedrag uiteindelijk allemaal voor geld is alles behalve dat voorbeen denk dat het eigenlijk zo werkt. Maar proberen kan natuurlijk altijd