Vanavond werd ik verrast door een mail van een rijvereniging met een factuur voor startgeld omdat ik niet ben komen opdagen...
Nu kan ik mij écht geen inschrijving herinneren dus heb gevraagd om 'bewijs van inschrijving' want via mijn KNHS kan ik niet vinden waar je je ingeschreven hebt of niet. Zie wel geplande en uitslagen...
Ik heb ook geen bevestigings mail gehad van mijn KNHS voor dit concours wat ik bij alle andere wedstrijden wel hebt.
Ik betaal met liefde als het mijn fout is maar ik vraag me dus af...Kan ik ergens mijn inschrijvingen terugvinden bij mijn KNHS. Ging om weekend 10-12. Hij stond ook begin december niet in de geplande wedstrijden mijn KNHS want die heb ik nog gecheckt.
Kan iemand me adviseren hoe ik kan terugvinden of ik ingeschreven was ja of nee?
Ja zat ik ook al te denken maar ze had OA mijn mailadres..Die dag heb ik me voor meerdere wedstrijden ingeschreven OA aantal wedstrijden in december maar mijn KNHS werkte toen niet lekker. Dus heb t die avond erbij gelaten en twee dagen erna de rest ingeschreven. Nu zit ik te denken zou er die eerste dag toch iets bevestigd zijn wat ik dus niet als bevestigd heb gezien...
Bel na de kerst de KNHS sowieso ff
PrimaDonna_
Geplaatst: 14-01-17 23:46
In MijnKnhs staat precies voor welke wedstrijden jij je hebt ingeschreven. Ik zou daar een printscreen van maken en naar ze opsturen.
kiddokids
Geplaatst: 14-01-17 23:53
Ik had ook problemen met inschrijven in dec was wel voor januari ik bleek me voor 1 wedstrijd ingeschreven te hebben terwijl ik er van overtuigd was voor 2 maar ik kon het wel weer terug vinden en bleek Idd maar voor 1 Ingeschreven te hebben ingeschreven maar ik heb idd ook af en toe problemen ermee maar je zou het wel moeten terug vinden in mijn wedstrijd kalender
Hij stond dus niet in kalender. KNHS erkend fout in systeem....Maar wedstrijd wil gewoon z'n geld. Dus heb nu maar betaald. Ga niet moeilijk doen over €16 maar baal wel hiervan