Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:06

Afbeelding

Mijn KEP gespoten door arminscustompaint, ik ben er helemaal verliefd op

Xritt
Berichten: 605
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:27

Heel mooi Sanne. Hoeveel was jij kwijt voor het spuiten.

Sanet

Berichten: 7946
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 08:20

Bij Armin heb ik eens een prijsopgave gekregen van €175 ex btw voor het spuiten van en KEP.

Bonny_dream

Berichten: 26
Geregistreerd: 20-04-17

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 20:46

Heeft er hier toevallig ook iemand ervaring met het verschil in maatvoering tussen een Samshield en Kep cap? Ik heb in mijn Samshield een liner in maat 56 welke wat ruim is ( zou 55 moeten hebben). Met Blackfriday heb ik een Kep cap besteld met een liner in maat 56 welke best een stukje te groot is. Klopt het dat de Kep liners wat groter vallen dan die van Samshield. Nu vraag ik mij af of ik hem beter kan ruilen voor 1 of 2 maten kleiner. Weet iemand of er echt veel verschil zit in de liner 54 en 55 kwa vulling? Omdat ik hem online besteld heb kan ik deze retourneren en zo krijg ik via de webshop een andere gratis opgestuurd. Ik vind het zonde om hier geen gebruik van te maken, maar hierdoor heb ik dus niet de mogelijkheid de verschillende liners te passen.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:47

Als er al verschil zit in je liner van KEP en die van Samshield, en waarschijnlijk is je Samshield door gebruik ook al wat dunner geworden, zou ik voor een maat 54 gaan.

Je zou je hoofd nog op kunnen meten om te kijken wat je maat eigenlijk is. (Gewoon een meetlintje om je hoofd doen waar je cap zit). Over het algemeen zit er overigens niet heel veel verschil tussen 2 maten. Ligt soms ook net aan de vorm van je hoofd of wat je lekker vind zitten.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:09

Ik heb gewoon dezelfde maat bij KEP en Samshield :j

Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:26

Ik heb samshield 55 en KEP 56. Lastig zeggen zonder passen.

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 00:54

Ik heb van samshield een liner 55, van kep de normale vorm liner 55 en van de ovale vorm liner 57. Best raar gezien alleen de vorm anders is. Maar de ovalen zat veel beter en veel meer vergelijkbaar met de pasvorm van mijn samshield.

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 09:51

Ik had van samshield 57, kep 55 of 56

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:09

Afbeelding

Afbeelding

Eindelijk een bucketlist cadeautje voor mijn dochters verjaardag kunnen regelen ❤️

De goedkoopste uitvoering laten painten door Frans de Weerdt!

Ze is een roze fan en Frans heeft de bovenkant van haar De Niro laarzen als voorbeeld gekregen. Daar zit ook een roze slangenprintje op de boog met een roze bies.

Zo blij mee.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:11

Ik heb van Samshield en Kep beide maat 56.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:28

MarryAnneR schreef:
[ [url=m/Hty3V9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Zc0omJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eindelijk een bucketlist cadeautje voor mijn dochters verjaardag kunnen regelen ❤️

De goedkoopste uitvoering laten painten door Frans de Weerdt!

Ze is een roze fan en Frans heeft de bovenkant van haar De Niro laarzen als voorbeeld gekregen. Daar zit ook een roze slangenprintje op de boog met een roze bies.

Zo blij mee.

Niet mijn smaak, maar heel mooi gedaan! Is ze vast blij mee *\o/*

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:07

Gave oplossing zo hoor. Daar mag je dochter je wel heel heel erg dankbaar voor zijn.

Hier nog altijd geen gerepareerde KEP. Hypostore heeft ook (nog) niet gereageerd op mn mail van vorige week donderdag met het voorstel dat ik na 3 maanden een gerepareerde KEP of mn geld terug wil. Gaat nog spannend worden vrees ik. Wat een ellende zeg... ik bestel echt nooit meer wat bij die toko een zeker geen dure dingen. Google staat ook vol met negatieve recensies.

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:50

Ik heb deze kep gisteren besteld, ben heeel benieuwd!

Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 22:38

@MarryAnnR: heel speciaal! Ik vind hem wel leuk! Ook erg mooi gedaan.

@yeentll: chique !

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 10:22

DromenLies schreef:
Gave oplossing zo hoor. Daar mag je dochter je wel heel heel erg dankbaar voor zijn.

Hier nog altijd geen gerepareerde KEP. Hypostore heeft ook (nog) niet gereageerd op mn mail van vorige week donderdag met het voorstel dat ik na 3 maanden een gerepareerde KEP of mn geld terug wil. Gaat nog spannend worden vrees ik. Wat een ellende zeg... ik bestel echt nooit meer wat bij die toko een zeker geen dure dingen. Google staat ook vol met negatieve recensies.


Wat raar, ik heb juist alleen maar goede ervaringen met Hypostore. Hopelijk wordt het snel opgelostm

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 17:12

Matheno schreef:
DromenLies schreef:
Gave oplossing zo hoor. Daar mag je dochter je wel heel heel erg dankbaar voor zijn.

Hier nog altijd geen gerepareerde KEP. Hypostore heeft ook (nog) niet gereageerd op mn mail van vorige week donderdag met het voorstel dat ik na 3 maanden een gerepareerde KEP of mn geld terug wil. Gaat nog spannend worden vrees ik. Wat een ellende zeg... ik bestel echt nooit meer wat bij die toko een zeker geen dure dingen. Google staat ook vol met negatieve recensies.


Wat raar, ik heb juist alleen maar goede ervaringen met Hypostore. Hopelijk wordt het snel opgelostm


HypoStore is prima als ze iets op voorraad hebben. Maar zo niet, dan moet je er zelf tig keer achter aan. Is mijn ervaring.

Bij stalgenoot hadden ze KEP italia niet aangetekend verzonden (voor corona), dus die postbezorger had het pakket zo op de stoep gezet in een hele drukke straat. Geluk bij ongeluk dat ie niet gejat was.
Heeft HypoStore wel van geleerd, toen ik daarna m’n KEP kocht was ie wel aangetekend.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:52

Nou na veel bidden, smeken en belletjes/mailtjes krijg ik een gerepareerde KEP. Dit was/is met recht een horrortraject. Hopelijk kan ik binnenkort hier dan een foto plaatsen van een prachtige KEP.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:11

DromenLies schreef:
Nou na veel bidden, smeken en belletjes/mailtjes krijg ik een gerepareerde KEP. Dit was/is met recht een horrortraject. Hopelijk kan ik binnenkort hier dan een foto plaatsen van een prachtige KEP.


Ben erg benieuwd hoe de KEP er straks uit ziet!
Ik zat net nog even je oude foto’s terug te kijken. Heel benieuwd of het echt ‘zo hoort’ (zoals KEP zei) of dat het toch echt kapot was :+

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:52

Hebben jullie ook foto's waar jullie de caps op hebben? En dan vooral die met de poloklep? :)

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 11:24

Zoooo blij met poloklep <3

Afbeelding

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 14:11

Afbeelding

Heb alleen de normale, geen poloklep!

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 14:53

Hier ook alleen de gewone. Wil er heel graag nog 1 bij, maar zie telkens weer andere mooie, dat ik maar niet kan bedenken hoe die moet worden. :+ Voor dat geld wil ik wel zeker van mijn zaak zijn. Voorlopig nog geen wedstrijden, dus heb nog even..
Afbeelding

Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:15

Dan iets totaal anders? Vond t zwarte met Velvet ook wel mooi, of voorkant met panterprint

Met poloklep heb ik persoonlijk echt niets

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:26

Wat is het voordeel dan van de poloklep tov de ladys of normale?