Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lizzyy schreef:Kasty schreef:Na mijn mailtje over slecht weer kwam er gauw een mail aan degene die zich opgegeven hadden, dat als de clinic door ging en men afzegde dat de kosten verschuldigd waren.
Je typt het antwoord zelf alStaat zwart op wit in de e-mail die je hebt ontvangen.
Kasty schreef:Lizzyy schreef:Je typt het antwoord zelf alStaat zwart op wit in de e-mail die je hebt ontvangen.
Ja maar dat vind ik mosterd na de maaltijd.. omdat ze nu dachten van ojee er komt storm aan.. als ik niks had gezegd, hadden ze het niet gedaan.. Dit hebben ze ook toegeven dat het een leerpunt van hen was.
Urona447 schreef:Op die dag waar jij het volgens mij over hebt was het code geel in sommige provincies en werd er op het nieuws opgeroepen om niet met aanhangwagens de weg op te gaan. Ik zou daarom gewoon een nette mail tikken met daarin dat bericht en het verzoek om samen tot een oplossing te komen.
Storm schreef:Bij het tweede mailtje had je eigenlijk meteen terug moeten mailen dat je het hier niet mee eens was en je daarom terug wilde trekken.
Wat ik wel heel sneu vind is dat zij zeggen dat het een leermoment is, maar jij moet de lasten maar dragen. Ik zou zeggen, splits de kosten en betaal ieder de helft. Dan is het voor beide een leermoment.