hippo do'r nieuwvliet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IloveKWPN

hippo do'r nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 23:29

hallo,
ik ga binnenkort op strandrit naar hippo do'r nieuwvliet, wat zijn jullie ervaringen ermee? en werk paard raden jullie aan en af?
wat vinden jullie van de lessen,ritten en het reserveren?

mvg

blue_sky

Re: hippo do'r nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 23:38

Wij zijn er een paar jaar geleden met de rijvereniging geweest. Hebben er een hele leuke rit op fijne brave paarden gereden. De tinkers zijn erg braaf en leuk.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 12:21

Heb er meerdere keren gereden. Leuk, maar verwacht geen rengalop. Het is allemaal redelijk braafjes. Wel heel mooi strand, ben er heel vaak geweest :D. Ze delen je zelf in op een paardje en vgm zijn ze allemaal wel braaf.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 22:24

Ik ben daar afgelopen zomer met mijn paard op vakantie geweest. Heb toen zelf strandritten gemaakt. Het was ook niet mogelijk om met je eigen paard aan te sluiten bij de groep.

Qua strandritten betreft ligt de stal ideaal, je zit direct aan het strand! :j

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:19

Ik rijd er zelf al jaren en heb het er nog steeds naar mijn zin. Ga in de maanden dat het wat beter weer is ook graag mee op strandrit. Alle paarden zijn erg goed te rijden, de een iets vlotter dan de ander, de een wat eigenwijzer dan de ander, maar allemaal leuke paarden. De paarden zijn het goed gewend om naar buiten te gaan en zijn buiten ook allemaal braaf, zeker de Tinkers inderdaad. Paarden delen ze inderdaad zelf in aan de hand van je ervaring en aan de hand van de proefles. Als je voor het eerst komt moet je dus ook een proefles rijden, waarin wordt gekeken of je alle gangen beheerst en de verlichte zit kunt. Reserveren kun je alleen ter plekke doen tenzij je een vakantiehuisje op het terrein van de manege hebt geboekt.
Een goede tip is wel om op tijd te reserveren, nou zal het in deze tijd van het jaar niet zo druk zijn als in de zomer, maar met de kerstvakantie bijvoorbeeld zal er misschien weer wat meer animo zijn.