Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ook een paard van de moeder van een goede vriendin in bruikleen zeg maar. Volgens mij hadden zij ergens via het stamboek (gaat om een IJsco) een contract gevonden en daar waar nodig aangepast. Dit hebben we beide ondertekend en daarnaast wilde zij dat ik sowieso WA-verzekerd was, mocht er iets gebeuren. Ik heb daarvoor speciaal een WA-verzekering genomen via Xcellent Horse Insurance, kost met €30,- op jaarbasis geloof ik en zij heeft daar ook een kopie van gekregen.
Overigens betaal ik hen niets voor het feit dat ik het paard hier heb staan, maar heb verder wel alle kosten van hoefsmid, dierenarts, etc. DatBenIkNou schreef:Ik heb eventueel een voorbeeldcontract als je wilt. Plus een succesverhaal overigen.
Snollygoster schreef:DatBenIkNou schreef:Ik heb eventueel een voorbeeldcontract als je wilt. Plus een succesverhaal overigen.
Dat mag je me altijd wel doorsturen als je wilt![]()
@Goof omdat verkopen nog een stap te ver is voor mij. Het is emotioneel gewoon te zwaar voor mij, ik ben hier al maanden lang kapot van aan het gaan. Als hij verkocht is kan ik niks meer maken, tegen wanneer ik nu na een tijdje merk dat het toch niet zo goed blijkt te gaan haal ik mijn paard gewoon terug.
Overigens willen zij hem ook niet kopen.