Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meremeer schreef:Zo wat een gek verhaal, en wat apart dat dat dus blijkbaar zo makkelijk vervalst kan worden, zo'n paspoort en chip. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar neem aan dat dit wel uitgezocht kan worden, je kan zelf opzoeken welk paard dit is etc dus zou dan ook denken dat ze kunnen achterhalen waar die vandaan komt en of die vervalst is. Dan kan het opgelost worden want neem aan dat er wel narigheid van kan komen als je ergens wil registreren en dat chipnummer al geregistreerd is?!
In ieder geval succes met de verkoop en met de chip!
Ayasha schreef:Kan voor hetzelfde paard een paspoort aangevraagd zijn bij het NRPS?
Hoewel zij dan ook de chipnummer zouden moeten controleren gok ik..
De fout van het geslacht vind ik ook een aparte... Hengst zou ik dan ergens nog "logischer" vinden dan ruin eigenlijk.
Ayasha schreef:Ja maar in combinatie met het feit dat dezelfde chip bij twee paarden hoort is het wél apart, is het andere paard wel een ruin?
Of daar heb je wellicht enkel de NRPS gegevens van natuurlijk... Dus dat weet je misschien helemaal niet...
Lijkt me dat er bij één van de twee toch een vals paspoort zit..