Nu wilde ik eigenlijk geen zadelkamer, omdat die in de weg hangt.
Ik laad de paarden nl. voren uit...deur open en spring er maar uit
. Als daar dan een zadelkast hangt dan is dat lastig, oftewel niet te doen. Maar goed, ze kunnen ook achteruit van de trailer af stappen, al is dat iets lastiger omdat er niet echt een grote laadklep aan een Fautras trailer zit en ze achteruit dan iets omlaag moeten stappen.Dus nu zit ik in dubio, wel of geen zadelkast. Nu liggen de zadels, weliswaar met hoes erom heen, maar toch eigenlijk op "een hoop" achter in de landrover en als de hond dan ook nog mee moet, dan wordt het toch krap.
Ik heb ook wel eens van die kleine leuk gekleurde bokjes gezien , maar vraag me af of die ook niet te veel plaats innemen, of er eventueel 2 zadels op passen (op elkaar gestapeld) of dat het daar weer te fragiel voor is, want dat zijn volgens mij kunststof bokjes.
Maar goed, zou ik een zadelkast in mijn trailer willen, waar kun je zoiets dan los kopen? Ik heb al wat gegoogled, maar kom alleen op normale zadelkasten uit, voor bij de stallen.
Ik wil dus iets wat ik aan de deur kan monteren, wat mee naar buiten komt als ik de deur open doe.
. Was ik niet op gekomen.