Waar trailer nieuwe zijwanden laten repareren?Groningen Dr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramona22

Waar trailer nieuwe zijwanden laten repareren?Groningen Dr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 21:35

Hallo,

Wij hebben een twee paards trailer van 10 jaar oud. De zijwanden van de trailer begint nu te rotten en het valt mij op dat dit in een vrij snel tempo gaat.
De bodem lijkt nog helemaal goed.
Wie weet een goed en betrouwbaar adres in Groningen of Noord Drenthe waar we dit kunnen laten repareren / vervangen.
Heeft iemand enig idee wat het vervangen van een zijwand gaat kosten?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:40

Ik heb het voor mij erg vert weg (woon in limburg laten maken in goudriaan) bijna 3000- kwijt aan bodem nieuwe wanden nieuwe verlijmde mat en nieuwe remmen. Had ook minder wetk en kosten verwacht maar nu helemaal nieuw

Imre

Re: Waar trailer nieuwe zijwanden laten repareren?Groningen Dr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:42

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:46

Impex in Groningen denkt heel fijn mee.
Zij hebben ons laatst een offerte gegeven voor het vervangen van alle wanden van een tweepaards (excl laadklep). Het hout en de uren die erin gaan zitten maken het duur; 1800 excl BTW. Kun je het zelf doen, dan zit je rond de 600/800 voor plaatwerk dacht ik. En vergeet de kitnaden niet.

Verder is er ook nog eemsned, daar heb ik verder alleen ervaring met een onderhoudsbeurt van de trailer en dat was netjes gedaan en schappelijk qua prijs.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:50

Wel wat verder weg maar Hako in nieuw Amsterdam (zo drenthe) is goed en betaalbaar

WendyBZ

Re: Waar trailer nieuwe zijwanden laten repareren?Groningen Dr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:00

Impex :j Denken mee en leveren mooi werk. Mijn loopplank is vervangen bij hun en dat ziet er echt superstrak uit.