Na jarenlang op stallen te hebben gestaan waar caps niet verplicht waren of waar ik in de zomer gewoon naar buiten vluchtte, en jong en eigenwijs was, ben ik nu op het punt gekomen dat ik in ga zien dat een (passende) cap toch wel eens levensreddend zou kunnen zijn.
Vroeger had je van die caps met een elastiekje aan de onderkant maar die mogen dus niet meer. Het probleem is dus dat dat tot nu toe de enige cap was die écht paste.
Ik heb een ovaal hoofd en alle caps van tegenwoordig zijn voor ronde hoofdjes, dus dan krijg je dat je een cap aan de zijkant van de hoofd kan schudden. Een cap die dan wel wat ovaler zijn zijn niet ovaal genoeg dus drukken in mijn voorhoofd waardoor ik dus gigantische hoofdpijn krijg.
Ik heb nu een Samshield, die leek te passen maar als ik het warm krijg zet mijn hoofd blijkbaar iets uit waardoor ook die in mijn voorhoofd drukt.
Ik heb echt enorm veel caps op mijn hoofd gehad, maar niet 1 die past.
Is er ergens een mogelijkheid om een cap op maat te laten maken? Of caps die in NL te koop zijn voor een ovaal hoofd? En dan ook écht ovaal.