Binnenkort komt mijn paard, eind oktober pas maar ik ben me na voeding, omgang, weidegang/stalling, leefomgeving, gedrag, ziekten en natuurlijk na het zoeken naar een paard gaan verdiepen in Natural Horsemanship.. Of althans verdiepen... Ik ben erover gaan lezen en heb er veel video's over bekeken.
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die dit met hun paard beoefenen en die mij - op afstand - af en toe eens kunnen begeleiden met een vraag.. Ik ga regelmatig langs bij mijn aankomend paard en ik probreer nu veel dingen uit!
Ik zoek eigenlijk gewoon wat vrienden/vriendinnen die hierover mee willen kletsen. Hoe ben jij in aanraking gekomen met NH en waarom vind je dit zo leuk? Wat voor resultaten heb je al bereikt? Ik ben ZO benieuwd en zie graag jullie reacties tegemoet..
Hieronder wat foto's van m'n aankomende vriendin:

Als je bedoelt bitloos, zadelloos, altijd lief zijn voor je paard etc dan kan ik je niet helpen. Als je echt t trainen met pressure release, je paard goed naat je hebben luisteren, libertywerk etc bedoelt. Dan kan je me altijd vragen sturen.