[PG]Lovefever ||

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BeauWertz

[PG]Lovefever ||

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 20:10

Hopelijk staat het hier goed en anders mag het verplaatst worden.

Hoi Bokkers,

Na enige afwezigheid heb ik jullie hulp weer nodig.

Een paar dagen geleden kwam ik (voorrij/verkoop) foto's tegen van een 5/6 jaar geleden toen ik nog als stalruiter werkte. Hier zaten ook foto's bij van mij met Lovefever || hij was toen dr tijd net een paar maanden ruin. Verder zaten er ook een aantal foto's bij van andere paarden maar hiervan weet ik waar ze naar toe zijn behalve van Lovefever dus hij was dan ook van de een op andere dag weg.

Nu wil ik graag mijn mede bokkers oproepen om met mij uit te zoeken waar hij nu is.

Op google kan ik nagenoeg niks vinden dan oude informatie en een paar foto's

Wellicht dat jullie speurneuzen nog meer weten want meer mensen weten meer dan een

Alvast bedankt!!

Arabier

Re: Gezocht het paard Lovefever ||

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:41

Wat erg voor je?
Hoe zag lovefever eruit? Heb je misschien een foto? Weet je wie de ouders zijn? Etc.

Anoniem

Re: Gezocht het paard Lovefever ||

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:16

Hoi! Ik heb even getemd want dit topic hoort in OV thuis!

Lovefever II is een dekhengst, dus ik denk niet dat je die bedoelt. Met de info die je nu geeft kunnen we nu niet zo veel. Hoe zag hij eruit? Eventuele afstamming? Waar verkocht? Waar geboren enzovoort.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 22:01

Pichu schreef:
Hoi! Ik heb even getemd want dit topic hoort in OV thuis!

Lovefever II is een dekhengst, dus ik denk niet dat je die bedoelt. Met de info die je nu geeft kunnen we nu niet zo veel. Hoe zag hij eruit? Eventuele afstamming? Waar verkocht? Waar geboren enzovoort.

Jawel ik bedoel wel degelijk Lovefever || het zwarte goud werd hij ook wel eens genoemd hij is vlak voordat hij opstal kwam Geruind, hij heeft voor ons nog bij de ijzerenman in weert gestaan afstamming landor s x goldfever |

Ik kan mijn eigen fotos niet plaatsen nu omdat mobiel werk deze photos heb ik even van internet gehaald de spring foto heb ik thuis zelf ook nog liggen gekregen van mn vorige baas waar ik toen werkte.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 22:13

Oh, in dat geval weet ik het niet :(