Goede warme maar waterdichte winterjas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Goede warme maar waterdichte winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 20:52

Ik ben opzoek naar een goede winterjas. Kom veel leuke tegen maar allemaal zijn ze niet waterdicht! (Handig voor bij de paarden..)

Wat ik dus zoek:

- warm
- waterdicht
- wat langer model, niet zo'n bommerjack maar ook niet dat je halve benen bedekt zijn. Heb een lang boven lichaam en als ik dan mijn armen omhoog doe is gelijk mijn rug koud bij een bommerjack!
- wat hogere kraag zodat je eigenlijk geen sjaal om hoeft
- cappucion
- rond de 100 euro
en dan ook nog eens een leuk model!

Het hoeft echt geen typisch paardenmerk te zijn. Andere merken zijn ook hartstikke welkom!

Nou, brand los. Welke jas is nou echt dé jas? :) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:22

Ik heb deze van la valencio. Het is wel een bomberjack, maar doordat het een unisex jas is heb ik geen last van het blote rug verhaal. Ik ben ook vrij lang en heb altijd navel truitjes (jasjes in dit geval) aan bij de paardenmerken :+ Deze jas zit lekker warm en waterdicht! En vond m wel hip haha

Gaat om deze jas:
Afbeelding

Mocht je dit niks vinden zou ik echt aanraden om te kijken naar unisex/heren jassen. Hebben vaak toch een langer bovenlijf (vind ik)

Marvel

Re: Goede warme maar waterdichte winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:41

Ik haal elke twee jaar een jas in de uitverkoop bij Tuinland. Maar dat is vaak in februari oid. Zij hebben dan van die wintersportjassen (waten/windicht) voor 20 a 30 euro die voldoen aan je wensen (merk bjornson).
Ook de lidl zou ik in de gaten houden, die heeft op verschillende momenten ook dat type jas in de aanbieding voor leuke prijzen en gaan 1 a 2 jaar mee.

Mijn tussenjas die al jaren mee gaat is Ariat teamjack, wel bomber, maar heb een maat groter en dan heb ik er geen problemen mee. Vaak bij divoza of agradi leuk om te kopen als er weer 25% korting is :j