Zelf rijd ik altijd zonder zadel en liefst in de zomer in een korte broek. Bestaan er korte paardrijbroeken?
Ik knip nu altijd een legging af en doe er een paardrijonderbroek onder, maar eigenlijk is het geen gezicht.
Ik vroeg me af of ik de enige ben die graag met een korte broek rijd en behoefte heeft aan een nette korte rijbroek met zit vlak bv.
Danielleeee_
Geplaatst: 04-09-16 17:31
Kan je niet van een oude/lelijke rijbroek die je niet meer draagt ook de pijpen afknippen? Netjes afwerken met de naaimachine en voila, een korte rijbroek
Edit: Ik heb geen idee of er ook echte korte rijbroeken bestaan eigenlijk, heb ze zelf nog nooit ergens gezien.
Ik trek mijn normale korte broek aan. Zal geen markt voor zijn, aangezien je zonder zadel je kniestukken niet nodig hebt tegen schuren en dus je elke broek aan kan trekken.
Dit vroeg ik me inderdaad ook wel af. Af en toe kan geen kwaad, maar altijd zonder zadel doet vaak niet veel goeds voor de rug van je paard.
irkvanrossum
Geplaatst: 29-11-16 14:40
ik rij dan ook vaak met een normale korte broek of een sportbroekje
_Mar3
Geplaatst: 29-11-16 14:45
O Jakkes lijkt me echt heel irritant om met een korte broek te rijden zonder zadel, lijkt me dat je huid zo tegen de paardenvacht aanschuurt. Maar ieder zo zijn voorkeur. Maar verder: ik heb zelf nog nooit een korte paardrijbroek gezien. Denk niet dat er markt voor is. Maar zelf een maken( van een oude rijbroek) kan natuurlijk wel.
Anniek22
Geplaatst: 20-12-16 09:41
Misschien een beetje late reactie, maar toch. Er zijn korte rijbroeken te koop, net als dat er regenrijbroeken en gevoerde rijbroeken bestaan. Zou gewoon kijken op paardensites zoals EJ en Agradi en Divoza enzo.
Wel weet Ik dat als je in de zomer rijdt met korte broek, dat je kont en vooral je benen helemaal bruin en vettig zijn... En je bent echt heel erg vies